کد خبر: ۳۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۷ 18 May 2015
به مناسبت برپایی جشنواره «همه هنرمندان شهر» بخش معرفی آثار هنرمندان هنر نشانه و لوگو در شیراز برپا می‌شود.

نمایشگاه نشانه با 18 اثر از 13 هنرمند این بخش از 27 تا 30 اردیبهشت در گالری رسام برپا است.

هنرمندانی که آثار آنان توسط داوران جشنواره انتخاب شده است شامل افرادی چون رها عبداللهی، نگار شویخی، نیلوفر علی‌نژاد، مهسا قلعه‌نوعی عراقی مسکن، سمیه امینی، فرزانه زارع، محسن کامرانی، مهتاب اسماعیلیان، مجید کریم‌زاده، مهرناز افشار، مینا عسکری‌نژاد، مریم شهابی حقیقی و استودیو آدمک هستند.

لیلا ضیاء، مدیر گالری رسام، در گفت‌وگو با تسنیم، با تاکید بر اطلاع‌رسانی قوی برای برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها اظهار داشت: برگزاری این نوع جشنواره‌ها اگر مداوم باشد و از هنرمندان پیشکسوت برای تشویق جوانان کمک گرفته شود نتیجه‌بخش است.

جشنواره «همه هنرمندان شهر» در رشته‌های طراحی، نقاشی، کاریکاتور، مجسمه، گرافیک (پوستر و تصویرسازی و نشانه)، عکس، خوشنویسی (سنّتی و نقاشی‌خط)، هنرهای سنتی، هنرهای مفهومی (چیدمان و پرفورمنس و ویدئوآرت)، موسیقی و ادبیات برگزار شده است.

196 اثر انتخابی هنرمندان رشته‌های مختلف هنری به مدت 5 روز در 10 گالری شهر شیراز تا 30 اردیبهشت به نمایش گذاشته می‌شود.

نشانه یا لوگو یکی از مهم ترین شاخه‌های رشته گرافیک محسوب می‌شود و معرف هویت و شخصیت یک مجموعه، شخص، شغل و یا هرگونه فعالیت است.

گالری رسام به آدرس بلوار معالی آباد، نبش پزشکان، ساختمان یاقوت، طبقه سوم، واحد 10 از 9 تا 13 و 16 تا 20 شب میزبان عموم مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار