مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از برگزاری ویژه برنامه های کتابخانه ای و فرهنگی در دهه فجر خبر داد و گفت: عضویت در کتابخانه های عمومی استان در روز 12 بهمن رایگان است.
کد خبر: ۳۶۹۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲ 29 January 2017
 
به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی کتابخانه های عمومی اردبیل ، رباب عزیزخانی روز یکشنبه افزود: نشست های کتابخوان مدرسه ای با مشارکت کتابخانه های عمومی و مدارس و با محوریت کتب انقلاب اسلامی برگزار شده و کتاب های حوزه انقلاب اسلامی توسط دانش آموزان کتابخوان به مخاطبان معرفی خواهد شد.
 
وی گفت: همچنین در این ایام نشست های نقد و بررسی و جمع خوانی کتب حوزه انقلاب اسلامی در کتابخانه های عمومی استان اردبیل برگزار می شود.
 
او تشریح کرد: برگزاری مسابقات نقاشی ، نشست های قصه خوانی و برپایی تورهای بازدید از برنامه های کتابخانه ها در گروه سنی کودکان و نوآموزان خواهد بود.
 
مشاور استاندار در امور کتاب و کتابخانه های عمومی همچنین برپایی نمایشگاه کتاب های حوزه انقلاب اسلامی در کتابخانه ها را از دیگر برنامه های ویژه دهه مبارک فجر ذکر کرد و افزود: در این نمایشگاهها کتاب های نورسیده و نیز کتاب های موجود در مخازن کتابخانه ها که مربوط به حوزه انقلاب اسلامی باشند، معرفی می شوند.
 
در حالی که سرانه مطالعه کتاب در کشور روزانه حدود 79 دقیقه است این میزان در استان اردبیل روزانه حدود 59 دقیقه در روز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار