کد خبر: ۳۷۰۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱ 31 January 2017

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، از هفته نوزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور امروز در یک هوای سرد و برفی از ساعت 14:15 دقیقه در ورزشگاه علی دایی شهرستان اردبیل، نماینده فوتبال اردبیل در مقابل تیم استقلال آبی تهران قرار گرفت و با وجود این که در این مسابقه از فرصت‌های گل‌زنی مناسبی نیز برخوردار بود، در نهایت با یک گل مغلوب میهمان خود شد.

دیدار رفت دو تیم که در استادیوم باقرشهر تهران برگزار شده بود با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسیده بود و با توجه به وضعیت جدول مسابقات، هر دو تیم نیاز شدیدی به کسب پیروزی در این مسابقه داشتند، با این تفاوت که نماینده اردبیل برای بقا در لیگ تلاش می‌کرد و حریف مقابل برای اضافه کردن خود به جمع مدعیان صعود از گروه و برای کسب امتیاز از این مسابقه برنامه‌ریزی داشت.

این دیدار که پیش از این قرار بود در چمن طبیعی مجموعه ورزشی تختی شهرستان اردبیل برگزار شود به دلیل بارش برف و آماده نبودن زمین با یک روز تأخیر در چمن مصنوعی مجموعه ورزشی علی دایی برگزار شد و مطمئنا هر دو تیم خود را برای انجام بازی در چمن طبیعی اماده کرده بودند ولی شرایط به گونه ای رقم خورد که مکان بازی این گونه تغییر کنند.

هر دو تیم برای حضور در این مسابقه به علت کسب نتیجه پیروزی در بازی هفته گذشته از روحیه بسیار بالایی برخوردار بودند، استقلال آبی تهران در هفته گذشته در یک بازی خانگی با نتیجه 1-0 مقابل پتروکیان شوشتر به برتری دست یافته بود و نماینده اردبیل نیز با یک برد پرگل خارج از خانه مقابل نفت نوین آبادان امیدوار به کسب نتیجه مناسب در این مسابقه بود.

در این دیدار حملات متعددی بر روی دروازه هر دو تیم ایجاد ‌شد و بازی با نتیجه مساوی در حال پیگیری بود تا این که در دقیقه 70 حسین حمیدی، استقلال آبی تهران را با یک گل پیش انداخت و در ادامه فشار و حملات تیم میزبان راه به جایی نبرد تا در پایان نماینده اردبیل تیم شکست خورده این دیدار نام بگیرد.

با کسب این نتیجه استقلال آبی تهران خود را به جمع چهار تیم برتر گروه رساند و همراه با شهرداری بندرعباس با 29 امتیاز و به علت تفاضل گل کمتر در رده چهارم جدول قرار گرفت تا در هفته آینده مقابل شهرداری ارومیه‌ای قرار بگیرد که این تیم نیز از وضعیت خوبی در جدول مسابقات برخوردار نیست و خطر سقوط به لیگ دسته سه را احساس می‌کند.

اما در دیگر سو، نماینده اردبیل با 19 امتیاز در رتبه یازدهم جدول دوازده تیمی مسابقات قرار دارد و با توجه به این که تنها 3 هفته تا پایان مسابقات باقی مانده و دو بازی آن نیز در خارج از خانه خواهد بود، بنابراین در هفته‌های پیش‌رو نماینده فوتبال اردبیل کار بسیار دشواری خواهد داشت، هرچند کسب نتیجه مناسب و حفظ امتیاز تیم در این لیگ، آن‌چنان دور از دسترس به نظر نمی‌رسد و با تقویت نقاط قوت، برطرف کردن نقاط ضعف و انجام حمایت‌های لازم می‌توان به این هدف دست یافت.

دیدار هفته آینده نماینده فوتبال اردبیل روز چهارشنبه 20 بهمن‌ماه در مقابل تیم پتروکیان شوشتر خواهد بود و فوتبال‌دوستان اردبیل چشم‌انتظار این روز و کسب نتیجه مناسب برای تنها نماینده اردبیل در رقابت‌های لیگ دسته دو فوتبال کشور خواهند بود تا با کسب یک نتیجه مناسب، امیدها برای ماندگاری تیم و سقوط نکردن به لیگ پایین‌تر افزایش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار