با هدف توسعه ورزش باستانی در زندان‌های کرمانشاه صورت گرفت؛
تفاهم نامه ۷ ماده‌ای میان اداره کل زندان‌های کرمانشاه وهیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان امضا شد.
کد خبر: ۳۷۰۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 01 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های کرمانشاه، تفاهم نامه ۷۷ ماده‌ای میان اداره کل زندان‌ها وهیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان با هدف توسعه ورزش باستانی در زندان‌های استان امضا شد.

 مدیر کل زندان های کرمانشاه در حاشیه امضاء این تفاهم نامه، ورزش و سرگرمی را عامل موثری بر تقویت روحی و روانی زندانیان توصیف کرد.

منصور بیگلری با اشاره به لزوم پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه در بین زندانیان جوان خاطرنشان کرد: انجام  فعالیت های فرهنگی و ورزشی در زندانها به منظور بازسازی روح وجسم زندانیان ضروری است.

وی با بیان این نکته که اغلب زندانیان در بدو ورود به زندان  نسبت به تعالیم دینی توجه و آگاهی لازم را ندارند، افزود: برگزاری کلاس های آموزش فرهنگی و مهارت های اساسی زندگی توام با ارائه آموزش های فنی وحرفه ای در زندانها اولویت و رویکرد مهم برنامه های زندانبانی اسلامی است.

مدیر کل زندان های کرمانشاه با تشریح سایر فعالیت های اصلاحی و تربیتی زندان های استان گفت: آمار بازگشت مجدد زندانیانی که در دوره های آموزش فرهنگی حضور فعال داشته و تحت حمایت خدمات اجتماعی و مراقبت های بعد از خروج هستند بسیار کم است.

بیگلری با بیان مطلب فوق گسترش همکاری و تعامل بیش از پیش دستگاهها و نهادهای فرهنگی وتربیتی با مجموعه زندانها را خواستار شد.

عضو شورای قضایی استان کرمانشاه همچنین خاطرنشان کرد: بیکاری و نداشتن شغل عامل اصلی وقوع  بسیاری ازجرایم و گرفتاری زندانیان است وتلاش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی راهکاری  موثر در دستیابی به این هدف راهبردی است.

سالار احمد زاده عضو شورای شهر کرمانشاه و رئیس هئیت باستانی و ورزش های زورخانه ای این استان هم در سخنانی با ابراز خرسندی از برنامه های مطلوب  فرهنگی و ورزشی در زندان های استان کرمانشاه بر آمادگی مجموعه های تحت نظارت برای همکاری با اداره کل زندان ها تاکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار