در هفته بيست و دوم لیگ برتر صورت می‌گیرد
تیم فوتسال ياسين‌پيشرو قم با انگیزه انتقام شکست نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور این هفته برابر تاسيسات دريايي تهران به میدان می‌رود.
کد خبر: ۳۷۴۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰ 08 February 2017
به گزارش تابناک قم، نماینده فوتسال استان قم در حالی باید دیدار هفته بیست و دوم خود در فصل 1395 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را برابر مدافع عنوان قهرمانی دو فصل اخیر یعنی تاسیسات دریایی تهران برگزار کند که در نیم‌فصل نخست در قم مغلوب این تیم شده است.

نکته جالب توجه راجع به تیم یاسین‌پیشرو قم این است که تعداد بردهای این تیم در عدد 9 با تعداد باخت‌های شاگردان حیدریان برابری می‌کند و البته دو تساوی نیز در 20 بازی قبل در کارنامه این تیم به ثبت رسیده و حالا نماینده قم در رتبه هفتم جدول رده‌بندی جای دارد.

نماینده فوتسال استان قم بعد از باخت عجیب و قریب در هفته بیست و یکم بازی‌ها برابر تیم دبیری تبریز در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم، این هفته باید در یکی دیگر از دیدارهای حساس و سرنوشت‌ساز خود از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم چهارم جدول رده‌بندی و یکی از مدعیان قهرمانی به میدان بروند.

این در حالی است که بعد از چهار پیروزی در هفته‌های دوم تا هشتم دور برگشت، باخت‌ غیر منتظره یاسین‌پیشرو قم در هفته قبل برابر دبیری تبریز این تیم را از رتبه ششم جدا کرده و شاگردان حیدریان برای بازگشت به این جایگاه باید ابتدا تیم تاسیسات دریایی را شکست بدهند و سپس منتظر ناکامی تیم شهرداری ساوه باشند.

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در هشتمین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران با هدف به دست آوردن دهمین برد خود به مصاف شاگردان وحید شمسایی در تاسیسات دریایی می‌رود، در حالی که دو بازیکن قمی یعنی علیرضا وفایی و ابوالقاسم اروجی در ترکیب تاسیسات مقابل همشهری‌های خود بازی می‌کنند.

اسامی داوران دیدار تیم‌های یاسین‌پیشرو قم و تاسیسات دریایی تهران نیز برای مصاف آنها راس ساعت 16 روز پنجشنبه بیست و یکم بهمن ماه اعلام شد و بر این اساس رضا ترابی، صادق محمدی، علی مرادیان و محمد داودپور   اعضای تیم داوری این بازی هستند و ناظر مسابقه نیز عبدالحمید باقری خواهد بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار