مدیر کل اتباع خارجی استانداری خراسان رضوی خبرداد:
به مناسبت دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی، مدیران جمعی از دستگاه‌های دولتی و حکومتی استان خراسان رضوی امروز 20 بهمن به دیدار خانواده‌های سه شهید مدافع حرم از لشکر فاطمیون رفتند.
کد خبر: ۳۷۵۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹ 09 February 2017
به گزارش تابناک رضوی ،مشاور استاندار در امور ایثارگران در دیدار با خانواده‌ی شهدای حرم ضمن اهدای یک هدیه‌ی معنوی به خانواده گفت: ما به نمایندگی از نماینده‌ی عالی دولت در استان خدمت‌تان رسیده‌ایم که هم سلامی به شما بگوییم و هم شهادت عزیزتان را به شما تبریک و تسلیت بگوییم.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در این دیدار گفت: مسؤولین قدرشناس شما هستند و به خاطر تشکر از خانواده خدمت‌تان رسیده‌اند.
حسن فتحی‌نیا افزود: مدیران کشور و نظام، از شما به خاطر رشادت شهیدان‌تان تشکر می‌کنند و امیدواریم بتوانیم خدماتی در شأن و لایق برای خانواده‌های این عزیزان داشته باشیم.
عابدین عابدی مقدم افزود: خانواده‌های شهدای لشکر فاطمیون از تمام خدماتی که برای شهدای ایرانی انجام می‌شود برخوردار خواهند بود.
مدیر کل اتباع خارجی استانداری نیز در این دیدار گفت: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی، از نهم بهمن به بعد سه گروه از خانواده‌های اتباع، می‌توانند کارت اقامت دائم بگیرند.
محمد عجمی افزود: پدر، مادر، و فرزندان شهدای فاطمیون، پدر، مادر، خواهر و برادر دانش‌آموزان ثبت‌نام شده در مدارس کشور، مردان افغانی که با دختران ایرانی ازدواج کرده‌اند و نیز مرد و زن افغانی که یکی از دو طرف کارت آمایش داشته باشند به همراه فرزندان‌شان می‌توانند اقامت دائم دریافت کنند.
وی ادامه داد: با هماهنگی انجام شده بین بیناد شهید و نیروی انتظامی، مقرر شده بستگان درجه‌ی یک شهدای فاطمیون نیز بتوانند گواهینامه پایه‌ی دوم رانندگی بگیرند.
در این دیدارها مدیر کل بهزیستی نیز بر حل مشکلات خانواده‌ها از نظر مسائل اجتماعی تأکید کرد.
حمیدرضا پوریوسف افزود: خانواده‌هایی که عضو معلول داشته باشند تحت پوشش برنامه‌ی توانبخشی مبتنی بر جامعه که با همکاری اداره‌ی کل اتباع و کمیساریای پناهندگان سازمان ملل در مشهد در حال اجراست قرار می‌گیرند.
مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران، مدیر کل اتباع خارجی استانداری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیر کل بهزیستی، فرمانده پایگاه بسیج و مسؤول شورای فرهنگی این نهاد، در این دیدارها حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار