هنرنمایی این خانم در هماهنگ نمودن رنگ ناخنها با کمربند و بند دوربین می توانست تحسین برانگیز باشد ولی نه در مکان و موقعیتی مانند این برنامه.
کد خبر: ۳۷۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸ 22 May 2015
به گزارش تابناک - البرز: سایت تیتریک با انتشار مجموعه عکس هایی از یک جلسه به اصطلاح فرهنگی، پرده از واقعیتی تلخ برداشته است.
در این گزارش آمده است: در مراسمی که از سوی دو سازمان فرهنگی استان البرز در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار شد، خانمی با وضعیت بسیار زننده تمام مدت به پوشش عکاسی از جلسه پرداخته و تمام طول این سالن را با خونسردی کامل در مقابل چشمان حضار درمی‌نوردید.
هنرنمایی این خانم در هماهنگ نمودن رنگ ناخنها با کمربند و بند دوربین میتوانست تحسین برانگیز باشد ولی نه در مکان و موقعیتی مانند این برنامه.
داعیه دارن فرهنگ نیز که در این جلسه با خونسردی کامل نشسته بودند و تنها به تماشای این خانم اکتفا مینمودند.
اینکه وضعیت حجاب در همه جای جامعه ما یکسان نیست؛ حرفی تازه نیست، ولی اینکه یک خانم در تمام مدت یک همایش فرهنگی با چنین وضعیتی آنهم در خونسردی کامل به کار گمارده شود  و خم به ابروی کسی هم نیاید نگران کننده است و نشان میدهد نه تنها با وضعیت مطلوب در یک جامعه اسلامی در حال فاصله گرفتن هستیم بلکه در طرح گسترش عفاف و حجاب سازی ناکوک و شعاری داریم.
با این وضعیت شیوع بیخیالی ها ! دیگر امیدی به اجرای این طرح نیست و به قول بعضی ها از آنجا که دستورالعمل های وارده در این قانون از نظر فن قانون نویسی فاقد اوصاف یک قاعده حقوقی است و ضمانت اجرا ندارد، و ظاهرأ هم به جایی هم از همه حضار و مسئولین و روحانیون حاضر برنمیخورد، بهتر است به مقوله گسترش فرهنگ عفاف و حجاب هم مانند هزاران مسئله شعاری دیگر در دستگاه های اجرایی نگاه کنیم و منتظر واکنش دغدغه داران باشیم.
اداره کل اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج متولیان برگزاری این مراسم بودند.
لازم به توضیح است، آذر ماه سال گذشته و در مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه کتاب استانی در استان البرز که با حضور نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، بعد از قرائت قرآن آیت‌الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج در اعتراض به وضعیت حجاب و پوشش خبرنگاران و عکاسان و برخی از دست اندرکاران این نمایشگاه، مراسم را ترک کرده بود.
وی در پاسخ به مدیر کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و برخی از دست اندرکاران نمایشگاه که خواستار متقاعد کردن وی برای حضور در نمایشگاه بودند، گفته بود که ما موضوعاتی مانند حجاب، عفاف و امر به معروف و نهی از منکر را همیشه از تریبون ها و... برای مردم تشریح می کنیم، از این رو مسئولان باید اولین عمل کنندگان به این دستورات باشند.

تابناک در تلاش است تا اسامی مدیرانی که در جلسه فوق حضور داشته و نسبت به این رفتار ضد فرهنگی سکوت کردند را منتشر کند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
با تشکر از اطلاع رسانی تابناک
ما مردم ولایی استان البرز به شدت نسبت به بی توجهی به موضوع حجاب و عدم برخورد با بدحجابی گلایه داریم و آماده هستیم تا در رکاب نماینده ولی فقیه در البرز با این معضل ضد فرهنگی و غیر دینی برخورد کنیم.
مدیر پایگاه برخورد با هرگونه رفتار خلاف عرف، قانون و احکام دینی باید از راه های منطقی و قانونی صورت گرفته تا نتیجه مطلوبی به دنبال داشته باشد.
پاسخ ها
ايمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
قبلا يكبار تو اصفهان اينكارو انجام دادن و نتيجشو ديديم.شما نميخواد زحمت بكشي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
اسامی مدیرانی که شاهد بودند را منتشر کنید تا مردم بدانند چه کسانی پای اصول و ارزش های اسلام وانقلاب ایستاده اند و چه کسانی غافل هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
شما نظري در مورد اينهمه فساد و اختلاس ندارین؟ بيزارم از اين تفكرتون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
خداوند ظهور اقا امام زمان رو هر چه زود تر برساند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار