قائم مقام تولیت آستانقدس رضوی تاکیید کرد:
قائم مقام تولیت آستانقدس رضوی گفت: استمرار خدمات گازرساني به مجموعه حرم مطهررضوي همانند گذشته از تاکیدات تولیت محترم آستان قدس رضوی است.
کد خبر: ۳۷۹۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱ 17 February 2017
به گزارش تابناک رضوی،مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی و  سیدمرتضی بختیاری قائم مقام تولیت بارگاه مطهر رضوی پیرامون مسائلی همچون تسهیل و استمرار امورگازرسانی به زائرسراهای ارزان قیمت و حرم مطهر رضوی به بحث و گفتگو نشستند.
سید حمید فانی در این دیدار که عصر روز گذشته در حرم مطهر رضوی برگزار شد ضمن بیان گزارشی از اقدامات شرکت گاز در حوزه گازرسانی به شهرها و روستاهای استان اظهار کرد: کارکنان گاز خراسان رضوی به حق خادمان شایسته‌ای برای حضرت رضا(ع) هستند. معتقدیم خدمت رسانی به زائران و مجاوران علی ابن موسی الرضا(ع) بی‌شک در حکم خادمی محسوب می شود.
وی افزود: بارها در جمع کارکنان خدوم گاز خراسان رضوی به این نکته اشاره کرده ام که خدمت در خراسان رضوی علی الخصوص مشهد مقدس توفیقی است که از سوی خداوند متعال به ما عطا شده و وظیفه ما این است که با تلاش و کوشش هرچه بیشتر در مسیر رضایتمندی مردم، سپاسگذار این لطف و محبت خداوندی باشیم.
فانی اضافه کرد: تمام همت خادمان حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در شرکت گاز خراسان رضوی ارائه خدمات بی منت به زائران و مجاوران است.
سید مرتضی بختیاری قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی نیز در ادامه این دیدار ضمن قدردانی از اقدامات شرکت گاز استان در زمینه گسترش خدمات زیربنایی اظهار کرد: مردم ولی نعمتان ما هستند و وظیفه اصلی مسئولان باید تلاش در راستای افزایش رفاه و آسایش آنان باشد.
وی خواستار توجه هر چه بیشتر دستگاههای خدماتی به بحث احداث زائرسراهای ارزان قیمت در مشهد شد و گفت: تسهیل در امر بهبود خدمت‌رسانی به این اماکن، رضایت و خوشنودی حضرت رضا(ع) و در نهایت خداوند متعال را به همراه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار