کد خبر: ۳۷۹۶۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲ 18 February 2017
 به گزارش تابناک یزد،رییس اداره محیط زیست تفت از پلمپ یک واحد آلاینده در روستای اسلامیه به منظور حراست از ظرفیت‌های زیست محیطی این شهرستان خبر داد.

«محمدرضا خواجه» با بیان این که جلوگیری از فعالیت واحدهایی که باعث آلودگی محیط زیست می‌شوند، اولویت اجرایی محیط زیست است، اظهار کرد: قانونی بودن یا نبودن فعالیت واحدهای مختلف در محدوده استحفاظی شهرستان تفت به شدت کنترل می‌شود.

وی با اشاره به پلمپ یک واحد آلاینده در روستای اسلامیه، گفت: حراست از ظرفیت‌های زیست محیطی استان در حقیقت نگهداری از سرمایه‌های طبیعی استان است که نقش مهمی در توسعه بیش از پیش ایفا می کنند.

رییس اداره محیط زیست تفت در مورد پلمپ اخیر عوامل اجرایی این اداره خاطرنشان کرد: فعالیت واحد آلاینده پلمپ شده که مشغول تولید زغال در روستای اسلامیه بود، در محدوده روستا غیرقانونی و موجب مزاحمت برای ساکنین روستا اعلام شده است که پس از صدور اخطاریه زیست محیطی و کسب دستور مقام قضایی آن واحد تعطیل شد.

این مقام مسئول در پایان تصری کرد: با توجه به آلودگی زیست محیطی برای جلوگیری از بروز هرگونه بحران، ضمن برخورد با متخلفین، توجه ویژه مدیران واحدهای صنعتی نسبت به کنترل آلودگی و حفظ محیط زیست ضروری است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار