به همت دانشجویان بسیجی صورت گرفت
تابناک: بسیج دانشجویی دانشگاه هنر اصفهان در راستای حمایت از خط سرخ مقاومت و با حمایت جمعی از دانشگاهیان، پرچم یمن را بر فراز این دانشگاه به اهتزاز درآورد.
کد خبر: ۳۸۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵ 23 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس این اقدام که در قالب ویژه برنامه‌های ترویج خط سرخ مقاومت و مبارزه با استکبار و ایادی آنها در منطقه، در دانشگاه هنر صورت گرفته است به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه هنر اصفهان در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: چندی پیش یکی از مدعیان اصلاح‌طلبی در این دانشگاه حضور یافت و در سخنان خود، حمایت نظام اسلامی از نهضت‌های اسلامی از جمله حمایت از مقاومت عزت‌مندانه و مظلومانه مردم یمن را به سخره گرفت و چنین القا کرد که مردم و دانشگاهیان فایده‌ای در این حمایت‌ها نمی‌بینند و این حمایت‌ها منافع ملی را به خطر می‌اندازد.


حامد رحمانی‌پور افزود: بر این اساس، دانشجویان بسیجی دانشگاه هنر اصفهان با حمایت جمعی از دانشجویان و استادان فرهیخته، اقدام به برگزاری ویژه برنامه حمایت از مقاومت اسلامی مردم یمن کرده‌اند تا همگان بدانند که دانشگاهیان مسلمان، به تبعیت از فرامین قافله سالار انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای، حمایت از مظلومان و مستضعفان را وظیفه اسلامی و در راستای منافع ملی خود می‌دانند.


وی ادامه داد: اهتزاز پرچم یمن بر فراز دانشگاه هنر اصفهان در همین راستا صورت گرفت تا پیام دانشگاهیان در حمایت از مردم مظلوم یمن که این روزها وحشیانه‌ترین جنایات عربستان را تحمل می‌کنند، به جهانیان مخابره شود و بدانند دانشگاهیان در خط مقدم مبارزه با استکبار و ارتجاع حاکم بر کشورهای اسلامی خواهند بود و گوش به فرمان ولی امر خود دارند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه هنر اصفهان پخش سرودهای انقلابی، فضاسازی و طراحی نماد مقاومت توسط دانشجویان و پخش کلیپ را از دیگر برنامه‌های حمایت از مقاومت دانست که تا هفته آینده در این دانشگاه ادامه خواهد یافت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار