با عرضه مرغ زنده در استان خوزستان برخورد جدی می شود
کد خبر: ۳۸۶۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ 28 February 2017
استاندار خوزستان بر لزوم تسریع در زیباسازی و جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی از سطح  شهر توسط شهرداری‌های استان در آستانه نوروز، تأکید کرد و گفت: باتوجه به شیوع آنفلوآنزای مرغی در استان‌های همجوار باید اطلاع‌رسانی و مقابله جدی با عرضه مرغ زنده انجام شود.

غلامرضا شریعتی در کارگروه سلامت خوزستان  درباره زیباسازی شهرهای استان به‌ ویژه اهواز برای استقبال از مهمانان نوروزی، تصریح کرد: مسئول زیباسازی و رسیدگی به نمای شهر، شهرداری است و ما در انجام کار به آن‌ها کمک می‌کنیم و به شهرداری‌ها تأکید شده است  که به تمیز کردن شهر بپردازند؛ همچنین دستگاه‌های دیگر  موظف شده اند تا در انجام این کار به شهرداری کمک کنند و بتوانند در مناطقی که چهره شهر جالب نیست، وضعیت را بهبود ببخشند.

وی همچنین درباره قیمت و عرضه مرغ، گفت: چند سال است که میزان خرید مرغ کشتار روز افزایش پیدا نمی‌کند ولی خرید مرغ زنده توسط مردم همچنان انجام می‌شود؛ مردم به باور غلط خود فکر می‌کنند مرغکشتار روز گران‌تر است، به همین علت سراغ کشتار روز نمی‌روند.

استاندار خوزستان اظهار کرد: باید به مردم اعلام شود که آنفلوآنزای مرغی در استان‌های همجوار شایع شده و خرید مرغ زنده این خطرات را برای ما به دنبال دارد؛ لازم است اطلاع‌رسانی‌های لازم از طریق مطبوعات، صدا و سیما ورسانه‌های مختلف انجام شود.
منبع: تابناک
برچسب ها: غلامرضا شریعتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار