مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: ما قصد اعزام یک هزار نفر را داشتیم که بحمد الله هزارو 495 نفر را در قالب پنج کاروان به مشهد مقدس اعزام شده اند.
کد خبر: ۳۸۷۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶ 02 March 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه،حجت الاسلام عباسیان نشست خبری در سالن اجتماعات اداره کل اوقاف و امور خیریه اظهار داشت:   ما در اعزام  زائرین به حرم ائمه اطهار از محل در آمد موقوفات اقداماتی خوبی را انجام داده ایم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه بابیان اینکه  از محل در آمد موقوفه حاج محمد تقی اصفهانی به زائران حرم حسینی خدمات رسانی کرده ایم، افزود: تصمیم گرفتیم ازمحل  در آمد همین موقوفه کسانی که تاکنون به مشهد مقدس نرفته اند را اعزام کنیم.  
 
عباسیان ادامه داد: در زمینه امنیات  وافقین سیاست گذاری شده و طبق تاکید مقام معظم رهبری در سال ۹۱ مبنی بر عمل به عین نیات وافقین  ما آن گونه عمل کرده ایم.  که سه کاروان اعزام شده و اکنون برگشته اند و یک کاروان دیگر هم اکنون در مشهد هستند که کاروان آخر فردا اعزام می شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه به هر شهرستان سهمیه یک اتوبوس را داده ایم ، ادامه داد: به بیست نفر در بخش های بزرگتر سهمیه  داده شده که معتمدین محل و رئیسان ادراه اوقاف در شهرستان ها افراد نیازمند را شناسایی و معرفی کرده اند و ۹۰ درصد زائران کسانی هستند که تا کنون به مشهد مقدس نرفته اند.

وی تشریح کرد:  در شهر کرمانشاه در محل های فقیر نشین دو نفر معتمد با همکاری امام جمعه محل   افراد مستحق را شناسایی و به ما معرفی کرده اند که ۴۲۰ خانواده در قالب خانواده های دو نفره یا پنج نفره اعزام شده اند و در سال آینده هم با توان بیشتری این کار را دنبال خواهیم کرد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار