قطار افتتاح پروژه ها به منطقه 10 شهرداری اصفهان رسیده که با حاشیه خواندنی همراه است.
کد خبر: ۳۸۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ 02 March 2017
به گزارش تابناک : این بار صدای صوت قطار افتتاح پروژه ها در منطقه 10 شهرداری اصفهان پیچید و اهالی منطقه را برای ورود میهمانشان دورهم جمع کرد.
همه اهالی در تکاپو هستند تا بتوانند بهترین مهمان نوازی را از مهمانشان کنند.
خانمی با نقل، اسپند و گل نزدیک می شود، ازآن سو چند مرد با لباس محلی و در دست داشتن طبل و دهل با مداحی کردن برای حضرت زهرا(س) به سمت میدان حرکت می کنند زمانی که به میدان رسیدند و نفسی می گیرند تا برای ورود شهردار مداحی کنند.

همچنین عده ای دیگر مشغول نصب پرچم ایران و پرچم های مشکی به مناسبت شهادت حضرت زهرا و ورود شهردار به منطقه هستند.
تمام کاسبان کرکره مغازه خود را پایین  داده اند و دور میدان برای خوش آمدگویی به شهردار جمع شده اند برخی دیگر از کاسبان با  ظرف های شیرینی و شکلات منتظر ورود شهردار هستند.
یکی از کاسبان می گوید: بسیار خوشحالیم که این دوربرگردان ها احداث شد، البته این پروژه باید 10 سال پیش ساخته می شد چون ترافیک احمد آباد به خاطر نبود این دوربرگردان ها بسیار زیاد بود.
یکی دیگر از کاسبان اطراف میدان احمدآباد ادامه می دهد: کسانی که در خیابان سروش قصد دور زدن داشتند مجبور بودند میدان را دور بزنند و همین باعث افزایش ترافیک می شد.



صدای بوق ماشین ها، طبل و دهل، جنب و جوش اهالی منطقه در هم پیچیده که کودک 10 ساله ای مژده آمدن شهردار را با صدای بلند به گوش همه می رساند.
پدر بزرگها به احترام مهمانشان به جلو می آیند و شهردار با دیدن آنها  قدم های تند تری بر می دارد و خود را به آنان می رساند تا با هم برای افتتاح پروژه هم قدم شوند از آن سو مرد دیگری با چاوش خوانی به استقبال شهردار می رود  و همه را برای چیدن ربان به محل مورد نظر دعوت می کند.
شهردار به همراه پدر شهید روبان قرمز افتتاحیه دور برگردان ها را  چید و در همان لحظه ماشین های که در حال حرکت بودند تا مراسم افتتاح پروژه را دیدند لحظه ای به احترام زحمات شهردار توقف کردند و با  بوق زدن هایشان از شهردار تشکر کردند.
یکی از تاکسیداران خط احمدآباد-میدان قدس از طرف تمامی رانندگان تاکسی این خط از شهردار تشکر می کند و می گوید: احداث این دوربرگردان ها واقعا برای ما تاکسیداران خوشحال کننده بود چون دیگر مجبور نیستیم برای توقف در خط میدان را دور بزنیم.


با بریده شدن روبان ذکر صلوات و یا زهرا بلند شد اما اهالی که چند روزی است منتظر آمدن شهردار به منطقه هستند دور شهردار جمع شده اند و می خواهند در خواست های خودشان را سریع به گوش شهردار برساند.

یکی از کاسبان می گفت : به لطف این اقدام ارزنده شهردار دیگر شاهد ترافیک و بوق های سر سام آور نیستم اما آن سوی میدان احداث آزمایشگاهی در دست اجراست که به طور حتم ترافیکی سنگینی به خاطرپارک خودروها به وجود می آورد اما خوشحالیم چرا که شهردار گفته است تمهیداتی برای این پروژه اندیشیده شده که امیدواریم به  قول امروزشان وفادار باشد.
شهردار بعد از گفتگو با اهالی منطقه به سمت خیابان پروین برای کلنگ زنی پروژه مشارکتی شرکت تعاونی مصرف کارکنان شهرداری اصفهان حرکت کرد.
جمعیت بی شماری برای آغاز عملیات پروژه مشارکتی تعاونی مصرف کارکنان شهرداری اصفهان و برای دیدن شهردار آمده بودند.


بچه های دبستانی با در دست داشتن گل رز و با دیدن شهردار یکصدا سرود ملی را خواندند و گلها را به شهردار اهدا کردند.
شهردار با دیدن پدر شهید جلوتر رفت و بوسه ای به شانه پدر زد و گلها را تقدیم آن کرد و دست پیر پدر را در دستانش گرفت و به سوی کلنگ زنی پروژه حرکت کرد.
کلنگ پروژه با ذکر صلوات و یا زهرا بر زمین زده شد و همگی چند دقیقه ای برای بی بی دو عالم عزاداری کردند.
بعد از مراسم عزاداری چندین خانم آمدند و می گفتند:گود برداری این بنا باعث شده که خانه های ما ترک بردارد و موش ها به خانه های ما بیایند  اما نگرانی ما کمتر شد چراکه شهردار برای بازدید به خانه های ما سری زد قول داد  برای رفع مشکلمان به طور جدی تلاش می کند.
 




منبع : ایمنا
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار