ظهر امروز؛
تابناک: چهار نوجوان محصل که تصمیم گرفته بودند با حركت از روي ايوان جلويي پل مارنان، عرض رودخانه را طی کنند، به دليل فشار زياد آب دچار حادثه شدند.
کد خبر: ۳۸۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲ 24 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا، فرمانده تيم غواصي آتش نشاني اصفهان گفت: ساعت ۱۲ و ۴۳ دقيقه يكي از شهروندان كه شاهد سقوط پسري جوان از لبه ايوان پل مارنان به داخل رودخانه بود با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهي تماس گرفت.

سرآتشيار قرباني در خصوص اين حادثه اظهار کرد: پس از رسيدن به محل حادثه، مشاهده شد كه پسري نوجوان از لبه ايوان آبريز پل مارنان به داخل رودخانه سقوط كرده و ۳ نفر از دوستان وي نيز در ايوان و در ميان آب‌هاي پرتلاطم گرفتار شده‌اند.

وي افزود: نيروهاي غواص بلافاصله پس از پرتاب طناب نجات به سمت حادثه ديدگان برای صرفه جويي در زمان به جاي عبور از عرض رودخانه در لبه ايوان، از بالاي پل به سمت پايين فرود آمده و پس از نجات محمد مهدي.س ۱۶ ساله كه در ميان آب رودخانه سقوط كرده بود، سه پسر نوجوان ديگر را نيز كه در دهانه هاي پل گير كرده بودند، نجات دادند.

گفتني است، اين حادثه به علت تصميم اين چهار نوجوان محصل برای حركت از روي ايوان جلويي پل مارنان و طي كردن عرض رودخانه بود كه به دليل فشار زياد آب رخ داده است.

سازمان آتش نشاني اصفهان از تمامي شهروندان خواست، نه تنها وارد رودخانه در هيچ يك از قسمت هاي پر عمق و كم عمق نشوند، بلكه از ايوان هاي جلويي پل هايي همچون مارنان، سي و سه پل، پل چوبي، پل خواجو و ... نيز عبور نكنند زيرا امكان دارد به دليل فشار آب به داخل رودخانه سقوط كنند.

همچنين توصيه مي شود از عبور بر روي سنگ بندها نيز اكيداً خودداري شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار