یک عضو هیئت مدیره اصفهان سیتی سنتر:
تابناک: یک عضو هیئت مدیره اصفهان سیتی سنتر گفت: حادثه رخ داده در این مرکز فروش ناشی از سقوط لوله های آب متصل به سقف پارکینگ بر روی خودروها است اما خوشبختانه هیچ مجروحیت و صدمه شدیدی برای افراد حاضر در آن رخ نداده است.
کد خبر: ۳۸۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷ 25 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علی رضا فروغی، درباره علت حادثه رخ داده در این مرکز اظهار کرد: عصر روز یکشنبه در حوالی ساعت 15 و 30 دقیقه حدود یک صد متر از لوله هایی آب متصل به سقف پارکینگ همکف بر اثر ارتعاشات ناشی از فشار جریان آب سرد رها شده و بر سقف بیش از 30 دستگاه خودرو سقوط کرد که خساراتی را به دنبال داشت.

وی با بیان اینکه ارتفاع سقف پارکینگ ستی سنتر تا کف آن حدود پنج و نیم متر است، افزود: لوله های سقوط کرده آب، مربوط به تهویه هوای این مجموعه است که حدود 40 سانتی متر قطر دارد و با بَست های معروف و مطابق استاندارد جهانی به نام "هیلتی" به سقف متصل شده اما در هر صورت ارتعاشات وارده این اتصالات را سست کرده و به دنبال آن این اتفاق رخ داده است.

این عضو هیئت مدیره مجموعه اصفهان سیتی سنتر، خاطر نشان کرد: سیستم های لوله کشی این مجموعه نیز مطابق استاندارها اجرا شده چرا که در طول سه سال اخیر این اولین بار است که چنین اتفاقی رخ می دهد.

فروغی با تاکید بر اینکه خوشبختانه هیچ گونه حادثه جانی و جسمی شدید به کسی وارد نشده است، تصریح کرد: خوشبختانه حادثه در ساعت کم تردد اتفاق افتاده و تنها سه هزار نفر در مجموعه حضور داشته اند و در این حادثه هشت نفر دچار آسیب دیدگی های سطحی شدند که برخی از آنان توسط اورژانس واقع در سیتی سنتر سراپایی مداوا شدند.

معاونت پشتیبانی و مالی مرکز تجاری اصفهان سیتی سنتر ادامه داد: البته سه نفر از مصدومان نیز به بیمارستان الزهرا(س) منتقل که دو نفر از آن ها سراپایی مداوا و مرخص شدند و فقط یک مجروح دچار شکستگی از ناحیه بینی شده که هزینه درمان وی توسط بیمه های مربوطه پرداخت می شود.

فروغی گفت: پس از بروز این حادثه، نخست تیم های آتش نشانی، اورژانس و نیروهای امنیتی سپاهان شهر به دلیل نزدیکی در محل حاضر شدند اما به دنبال آن تیم های کمکی از شهر اصفهان نیز به سیتی سنتر آمدند.

وی با اشاره به ظرفیت پنج هزار 500 خودرویی پارکینگ های این مجموعه گفت: تمامی موانع برای برداشتن خودروهای شهروندان رفع می شود.

این عضو هیئت مدیره اصفهان سیتی سنتر اظهار کرد: کارشناسان بیمه، آتش نشانی و سایر دستگاه ها نیز در مکان حادثه گزارش های خود در این زمینه ثبت خواهند کرد.

فروغی در خاتمه تاکید کرد: تمامی اشخاص و افرادی که وارد مجموعه سیتس سنتر می شوند در برابر بروز انواع حوادث بیمه هستند و شهروندان نباید در این زمینه دچار نگرانی شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
متاسفانه بی احتیاطی پیمانکار در استفاده ازمحصولات تقلبی هیلتی به جای اصلی در این قسمت عامل اصلی خرابیست .به امید آنکه ایمنی بیشتراز سود مالی برایمان ارزش داشته باشد.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
چرا فکر میکنید محصولات تقلبی هستند
بهتر است قراردادهای شرکت هیلتی با مجمعه سیتی سنتر بررسی شود
اگر شما سازنده این مجموعه بودید از تقلبی استفاده میکردید
ادم باید خودش عاقل باشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار