کد خبر: ۳۹۰۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲ 07 March 2017
به گزارش تابناک یزد،مدیر امور آبفار شهرستان میبد گفت: راهکار صرفه‌جویی در مصرف برق تاسیسات در مجتمع آبرسانی رکن آباد اجرايي شد.

 «محمدرضا عسکری مقدم» در اين رابطه از ایجاد راهکارهایی جهت مدیریت سبز که نقش عمده‌ای در کاهش هزینه داشته است، در این مجتمع خبر داد.

وي تصريح كرد: بر همين اساس نيز پمپ چاه‌های مجتمع رکن‌آباد شهرستان میبد در زمان پیک مصرف برق خاموش و در ساعات کم‌باری مخزن تکمیل می‌شود و در مواردی که سطح آب مخزن از مقداری که تعریف شده، پایین‌تر بیاید فقط یک پمپ روشن می‌شود وسطح آب را در حد مطلوب نگه می‌دارد.

اين مسئول وي اين اقدام را تا حد زیادی در مصرف برق تاسيسات اين مجتمع موثر دانست و خاطرنشان كرد: مدیریت این برنامه با سامانه تله متری انجام گرفته است.

به گفته‌ي عسكري مقدم با پیاده کردن این راهکار در مجتمع آبرسانی رکن آباد می‌توان ماهیانه تا مبلغ 10 ميليون  ریال در هزینه برق مصرفی صرفه‌جویی كرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
استاددلسوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
با سلام وتقدیم احترام:
ذیلاً مواردی را در رابطه با بیانات مدیرمحترم آبفار میبد به استحضار می رسانم.
- اگر امکان تامین ارتفاع آب در مخزن یا مخازن مورد بحث در تراز مورد نیاز صرفاً با بهره برداری از یک پمپ میسر می باشد کلاً استفاده از چند پمپ در این مجتمع آبرسانی از اول اشتباه بوده است.
- اگر در ساعات پیک مصرف برق سطح آب در مخزن از ارتفاع مورد نظر کمتر شود سیستم تعبیه وتنظیم شده طبق برنامه ریزی فعلی باز هم پاسخگوست؟
- عنوان "تله متری "مبحث مربوط به سنجش از راه دور است ومدیریت از راه دور را "ریموت کنترل " می نامند.
- خبر رسانی گسترده در مورد اینگونه اقدامات ارزش اخبار مربوط به اقدامات بزرگ وبا ارزش را تقلیل میدهد .
- در هر صورت نیت خیر مدیر نامبرده جهت صرفه جوئی در مصرف برق قابل تقدیر است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار