مریم بیدخام به عنوان سرپرست اداره کل اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین منصوب شد.
کد خبر: ۳۹۲۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ 11 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، با صدور حکمی از سوی استاندارقزوین مریم بیدخام به عنوان سرپرست اداره کل اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین منصوب شد.

مریم بیدخام در سمت مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین نیز مشغول فعالیت است.

در بخشی از این حکم آمده است: "نظر به تعهد و تجارب ارزنده سرکار عالی و بنا به پیشنهاد معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری منصوب می‌شوید."

لازم به ذکر است محسن قاسمی به عنوان مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین مشغول به خدمت بود.

اقتدار پلیس در گرو رعایت انضباط معنوی و ظاهری است

سرهنگ رضا فاضل‌نیا در مراسم سردوشی و درجه بگیران مرکز آموزشی فرعی فرماندهی انتظامی استان قزوین اظهار داشت: کشور ما به داشتن نیروهای مومن و متخصص افتخار می‌کند چرا که این سرمایه‌ها و جوانان در دوران هشت سال دفاع مقدس در برابر سرمایه‌های نظامی ابرقدرت‌های غربی غیرتمندانه ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: شما همرزمان جدید با پوشیدن این لباس مقدس به سبز پوشان نیروی انتظامی ملحق شدید و این افتخاری است که تحت زعامت ولایت فقیه به اجرای مهمترین ماموریت نیروی انتظامی که برقراری امنیت و آسایش برای آحاد جامعه است بپردازید.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان قزوین به اقتدار پلیس اشاره و گفت: پلیس مقتدر نمی‌شود مگر با داشتن جوانانی مومن، معتقد و متخصص لذا باید شما سربازان که از بازوان قدرتمند پلیس می‌باشید، آموزش‌ها و مهارت‌هایی را که فرا گرفته‌اید به کار ببرید.

سرهنگ فاضل نیا با اشاره به اینکه موفقیت و اقتدار پلیس در گرو رعایت انضباط معنوی و ظاهری است تاکید کرد و گفت: با پوشیدن این لباس مقدس، اختیارات شما افزایش می‌یابد و در نتیجه مسئولیت شما نیز سنگین‌تر می‌شود و مبادا کسی از این موقعیت سوء استفاده کند.

وی افزود: بیشترین آسیب‌ها در نتیجه عدم توجه به قانون و مقررات است و اکنون شما سربازان که از امروز در یگان‌های اجرایی از جمله کلانتری و پاسگاه‌ها ، پلیس راه و راهور و غیره مشغول به خدمت خواهید شد باید بیش از پیش نظم و انضباط را رعایت کنید.

وکیل قلابی در شهرستان البرز دستگیر شد

محمود محمودخانی از دستگیری یک مدعی نفوذ در دستگاه قضا خبر داد و اظهار داشت: این فرد ادعای نفوذ در دادگستری و سایر نهادهای دولتی را داشته و در پوشش این اظهارات کذب، در قبال دریافت مبالغی ادعا می‌کرده که امور و مشکلات حقوقی افراد را مرتفع کند که نسبت به شناسایی وی اقدام شد.

وی ادامه داد: این فرد مبالغی را از استان‌های مختلف دریافت و به کلاهبرداری میلیونی اقدام کرده است که پس از ثبت شکایت سایر شکات میزان دقیق کلاهبرداری اعلام می‌شود.

دادستان شهرستان البرز تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و انجام اقدامات فنی متهم که مدت‌ها متواری بود شناسایی و با صدور قرار بازداشت موقت به اتهام کلاهبرداری و ادعای نفوذ بر خلاف حق و تظاهر به امر وکالت دستگیر و بازداشت شد.

محمودخانی عامل اصلی این گونه کلاهبرداری‌ها را سادگی و اعتماد بی‌جای مردم به افراد مدعی نفوذ در سیستم قضایی قلمداد کرد و گفت: مردم نباید به صرف یک ادعا و قول‌های واهی افراد سود جو و فرصت‌طلب به آن‌ها اعتماد کنند و روند رسیدگی به پرونده خود را که در یک چارچوب قانونی است با حاشیه روبه‌رو سازند.

وی تصریح کرد: پیگیر هستیم که تمام شکاتی که مورد سوءاستفاده قرار گرفته‌اند شناسایی و نسبت به شکایت آن‌ها اقدامات مقتضی انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار