کد خبر: ۳۹۲۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۳ 12 March 2017
به گزارش تابناک یزد،رییس اداره کتابخانه های عمومی ابرکوه گفت: امسال 80 نشست کتاب خوان در کتابخانه های عمومی این شهرستان برگزار شده است.
قاسم برزگر  اظهارکرد: از این تعداد 33نشست در سطح مدارس این شهرستان برگزار شده است.
وی بابیان اینکه نشست های کتاب خوان در حقیقت نوعی به اشتراک گذاشتن کتاب هایی است که توسط افراد مطالعه شده است افزود: دراین نشست ها که برای سایر رده های سنی و با حضور افراد صاحب نظر در حوزه کتاب و کتاب خوانی برگزار می شود، افراد شرکت کننده در زمینه کتاب های معرفی شده به بحث و تبادل نظر می پردازند.
برزگر ادامه داد: اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار می گردد و در واقع این جلسات با فراهم آوردن فضایی صمیمی تلاش دارد تجربیات مطالعاتی افراد کتابخوان را برای سایر علاقمندان کتاب و کتابخوانی به اشتراک گذارد.
این مسئول ، ایجاد احساس نیاز به مطالعه را از مهم ترین اهداف این نشست ها خواند و یادآورشد: آشنایی عموم مردم با نحوه و چگونگی مطالعه به عنوان گام مهم در توسعه فرهنگ مطالعه، نیازسنجی ذائقه مطالعاتی عموم مردم و همچنین بهبود نگرش عموم مردم و کیفیت سبک زندگی در اثر مطالعات هدفمند و کاربردی در برگزاری نشست های کتاب خوان دنبال می شود.
هفت باب کتابخانه درسطح شهرستان ابرکوه با 75هزار جلد کتاب در بخش های مختلف درخدمت علاقمندان است که دراین راستا به چهارهزار نفر عضو فعال خدمات ارایه می کند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار