مدیرکل کمیته امداد استان خراسان رضوی خبرداد:
پیش بینی شده است که در جشن نیکوکاری سال جاری پنج میلیارد تومان مشارکت مردمی جذب شود که خوشبختانه تاکنون بیش از 4 میلیارد و 500 میلیون تومان آن جمع آوری شده است،
کد خبر: ۳۹۴۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳ 13 March 2017
به گزارش  تابناک رضوی؛محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان خراسان رضوی گفت: برگزاری جشن نیکوکاری در واقع آخرین فعالیت میدانی کمیته امداد در سال محسوب می شود که خوشبختانه امدادگران و نیکوکاران در آن حضوری پررنگی را از خودشان به نمایش گذاشتند.
وی با اعلام این خبر که در سال جاری رویکرد برگزاری جشن نیکوکاری در ۹ گام تبیین شده بود و اجرا شد، افزود: در هرگام زمان اجرا و جامعه هدف مشخص شده بود که خوشبختانه با اجرای این رویکرد شاهد افزایش جذب مشارکت های مردمی بودیم.
مسعودیان راد، رویکرد 9 گانه در جشن نیکوکاری را تبیین کرد و افزود: با اجرا شدن این رویکرد، پایگاه های نمادین جشن نیکوکاری که به جمع آوری کمک ها اقدام می کردند در سال جاری حذف و یا به شدت کاهش یافتند و در عوض امدادگران این نهاد به خیران و نیکوکاران در اصناف، ادارات و دستگاه ها مراجعه و کمک های آنان را جمع آوری کردند که همین امر موجب اعتمادسازی و افزایش مشارکت های مردمی در جشن نیکوکاری شد.
وی با اعلام اینکه جذب مشارکت های مردمی و توزیع کمک ها بین مددجویان هم زمان صورت می گیرد، عنوان کرد: پیش بینی شده است که در جشن نیکوکاری سال جاری پنج میلیارد تومان مشارکت مردمی جذب شود که خوشبختانه تاکنون بیش از 4 میلیارد و 500 میلیون تومان آن جمع آوری شده است، در حالی که طی سال گذشته سه میلیارد و ۹۷۱ میلیون تومان جذب شده بود. 
مسعودیان راد خاطرنشان کرد: سبزوار با جذب بیش از یک میلیارد و 19 میلیون تومان، مشهد مقدس با جذب بیش از 781 میلیون تومان و تربت حیدریه با جذب بیش از 761 میلیون تومان به ترتیب بیشترین میزان جذب مشارکتهای مردمی در جشن نیکوکاری را داشته اند.
مدیرکل کمیته امداد استان، شعار جشن نیکوکاری امسال را «بهار همدلی شکوه مهربانی» عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به نزدیک بودن به ایام آخر سال پیش بینی می شود میزان جذب از 5 میلیارد تومان فراتر رود .
شایسته ذکر است: نیکوکاران می توانند کمک های نقدی خود برای نیازمندان و محرومان تحت پوشش را از طریق تلفن همراه و با شماره گیری کد #8877*  واریز کنند.
مدیرکل کمیته امداد از مشارکت عموم مردم تشکر وقدردانی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار