کد خبر: ۳۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱ 26 May 2015
شهردار کرج با بیان اینکه با تدابیر دادستان اقدامات مناسبی در زمینه رسیدگی به خانواده‌های زندانیان انجام شده، گفت: سالن انتظار در ندامتگاه کرج به منظور تکریم خانواده‌های زندانیان احداث می‌شود.
به گزارش تسنیم از کرج، علی ترکاشوند در همایش نسیم مهر که ظهر امروز به مناسبت روز ملی حمایت از زندانیان نیازمند در باشگاه میلاد کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان مربوطه ایجاد درآمد پایدار برای انجمن است، اظهار داشت: اقدامی که برای زمین مرکز معاینه فنی خودرو در این راستا صورت گرفت، بسیار بزرگ و ماندگار بود.
وی با اشاره به بازدید مقامات استان از جمله استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی از ندامتگاه قزلحصار در روزهای گذشته، افزود: در این بازدید مسئولان از نزدیک با مشکلات و کمبودهای زندانیان آشنا شدند.
شهردار کرج با بیان اینکه با تدابیر دادستان اقدامات مناسبی در زمینه رسیدگی به خانواده‌های زندانیان انجام شد، گفت: در این راستا با توجه به شرایط نامناسب خانواده‌های زندانیان، سالن انتظار در ندامتگاه کرج در جهت تکریم به خانواده‌های آنان احداث می‌شود.
وی با بیان اینکه 800 میلیون تومان برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: این سالن انتظار تا 6 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
عضو هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان، تصریح کرد: بیش از 900 خانوار تحت پوشش انجمن هستند و نگاه نیازمندشان به دستان ما است که باید در این جلسات تصمیمات مناسبی برای کمک به این افراد اتخاذ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار