معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: هفته سلامت فقط مربوط به دانشگاه علوم پزشکی نیست بلکه یک مقطع زمانی است که باید مشارکت مردم و سایر سازمان‌های دولتی و غیردولتی را جلب کرد.
کد خبر: ۴۰۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 04 April 2017
عبدالمحمد خواجه ئیان در نشست هماهنگی هفته سلامت با بیان اینکه اول تا هفتم اردیبهشت به‌عنوان هفته سلامت با شعار "زندگی سالم بانشاط و امید "نام‌گذاری شده است اظهار داشت: هفته سلامت یک مقطع زمانی برای مشارکت مردم و سازمان‌ها در حوزه سلامت است

وی از ظرفیت فعالیت‌های هنری در قالب جشنواره و مسابقه را بسیار مفید دانست و اظهار کرد: علاوه بر این هفته سلامت می‌تواند فرصتی برای اطلاع‌رسانی در خصوص اقدامات انجام‌شده در حوزه سلامت باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه نیز گفت: هفته سلامت باید ویترینی برای معرفی اقدامات دانشگاه علوم پزشکی باشد.

ایرج بیژنی اضافه کرد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی نیاز است در فضای مجازی اقداماتی صورت بگیرد که هر شخص با مراجعه به آن بتواند اطلاعات مفید و دسته‌بندی‌شده‌ای در رابطه با مفاهیم سلامتی به دست بیاورد.

 برگزاری 75 گفتمان دانشگاهی و حوزوی در استان بوشهر

کارشناس پژوهش و آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری 75 گفتمان دانشگاهی و حوزوی استان در سال 95 خبر داد.

عبدالله رئیسی اظهار داشت: در سال 95 به همت واحد پژوهش و آموزش تبلیغات اسلامی 75 گفتمان دانشگاهی و حوزوی در استان بوشهر برگزار شد.

کارشناس ارشد پژوهش و آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با ارائه نکات آماری، تصریح کرد: در سال گذشته تعداد 25 گفتمان حوزوی و 50 گفتمان دانشگاهی در حوزه های علمیه و دانشگاه های مختلف استان برگزار شده است.

وی به موضوعات گفتمان‌ها اشاره کرد و افزود: آسیب‌های اجتماعی، عرفان‌های کاذب، پیامدها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، آسیب شناسی فضای مجازی و ... از موضوعاتی است که در این گفتمان‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفته که مورد استقبال دانشجویان و طلاب قرار گرفته است.

تقدیر وزارت بهداشت از کارکنان پایگاه سلامت تنگک بوشهر

وزارت بهداشت از کارکنان پایگاه سلامت تنگک بوشهر تقدیر کرد.

در بازدیدی که تیم وزارتی دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس از برنامه‌های تحول نظام سلامت استان بوشهر داشت از عملکرد  پایگاه سلامت تنگک در ارائه خدمات و ثبت اطلاعات در سامانه یکپارچه بهداشت (سیب)، تقدیر شد.

محمد اسماعیل مطلق مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس خانم‌ها، عفت یزدان پناهی، لاله دشتیانه، زینب بچاچری نژاد، محدثه احسان‌بخش، زینب عباسی، زهره نکو زاد، مطهره درویشی را مورد تقدیر و تشکر قرارداد.

 اعطای مجوز فعالیت به 52 تشکل قرآنی استان بوشهر در سال 95

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از اعطای مجوز فعالیت به 52 تشکل قرآنی استان بوشهر در سال 95 خبر داد.

عبدالحسین ناصری ضمن عرض تبریک فرا رسیدن سال جدید اظهار داشت: در سال 95 تعداد 52 تشکل قرآنی شامل 20 خانه قرآن شهری، 30 خانه قرآن روستایی و 2 موسسه فرهنگی قرآن و عترت از اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر مجوز فعالیت دریافت کردند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: تشکل‌های قرآنی شامل موسسات فرهنگی قرآنی و عترت و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی هستند که در سطح استان فعال هستند.

وی افزود: ترویج هرچه بیشتر فرهنگ قرآنی و عمل به اصول تبیین شده قرآن تنها راه حل مشکلات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است.

تقاطع ورودی برازجان اصلاح می‌شود

فرماندار دشتستان استان بوشهر گفت: 13میلیارد ریال اعتبار اولیه برای مرحله نخست پروژه اصلاح تقاطع غیرهمسطح ورودی برازجان از سمت شیراز تخصیص یافت.

ارسلان زارع  اظهار داشت: این مسیر که به لحاظ مشکلات هندسی به یک نقطه حادثه خیز ترافیکی تبدیل شده است، اصلاح آن از درخواست‌های عمومی بود که این طرح در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پیمانکار این طرح مشخص و عملیات نقشه برداری توسط پیمانکار انجام شده و اواخر ماه جاری عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

زارع بیان کرد: اصلاح این تقاطع غیرهمسطح با احداث پل، اصلاح به سمت آرامستان و تفکیک مسیر ارتباطی تالارها انجام  می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار