سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملارد گفت: ۶ مامور آتش نشان به عنوان معتکف در مساجد برگزار کننده اعتکاف حضور دارند.
کد خبر: ۴۰۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶ 11 April 2017
حجت الاسلام ناصر حیدری ضمن تبریک میلاد حضرت علی( ع) به تشریح اقدامات انجام شده در اولین روز مراسم معنوی اعتکاف پرداخت و افزود: از سحرگاه امروز مراسم معنوی اعتکاف در سراسر کشور و از جمله در شهرستان ملارد در ۱۲ مسجد جامع آغاز شد.

دبیر ستاد اعتکاف شهرستان ملارد با اشاره به هماهنگی های انجام شده در برگزاری خصوص هرچه پربار تر و باشکوه تر این مراسم معنوی افزود: با حوزه های علمیه خواهران و برادران هماهنگی شده و حضور پر شور طلاب و روحانیون معتکف در مساجد برگزار کننده اعتکاف را شاهد هستیم که حداقل در هر مسجد دو نفر مبلغ و یا مبلغه هماهنگ شده است.

وی ادامه داد: با هماهنگی هایی که با سازمان آتش نشانی شهرستان داشتیم حضور مامورین آتش نشان به عنوان معتکف در مساجد برگزار کننده اعتکاف را شاهد هستیم که شش نفر از آتش نشان عزیز در این مساجد حضور دارند و این امر علاوه بر ارتقا ایمنی اعتکاف، فضایی پر نشاط را رقم زده است.

برگزاری طرح « با قرآن در زلال اعتکاف» در ملارد

حیدری با بیان اینکه در مراسم معنوی اعتکاف برگزاری حلقه های معرفتی با موضوع، ولایت مداری، سبک زندگی اسلامی، اخلاق مداری، غدیر شناسی و عفاف وحجاب توسط ائمه جمعه واساتید اعزامی از قم برگزار می شود، گفت: تعداد این برنامه ها بیش از ۲۰ مورد خواهد شد و همچنین برگزاری طرح « با قرآن در زلال اعتکاف» که در این طرح اساتید قرآن در مساجد برگزار کننده اعتکاف بصورت دائمی حضور پیدا می کنند و به آموزش روخوانی وروانخوانی، تجوید وقرائت قرآن به معتکفین عزیز می پردازند.

وی گفت: از بیش از ۱۰ استاد برجسته قرآن برای طرح « با قرآن در زلال اعتکاف» استفاده شده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملارد اضافه کرد: همچنین اداره تبلیغات اسلامی بیش از ۱۵۰۰ بسته آموزشی در رابطه با اعتکاف در بین معتکفین توزیع کرده است .
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار