معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری شهرستان رباط کریم بر لزوم نظارت دقیق بر کیفیت نان در این شهرستان تاکید کرد و افزود: وضعیت تعدادی از نانوایی های رباط کریم مطلوب نیست.
کد خبر: ۴۰۸۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 16 April 2017
محمد ارجستانی عصر امروز در جلسه شورای آرد و نان شهرستان رباط کریم، سهل انگاری در مورد نان مردم را گناهی نابخشودنی خواند و افزود: وضعیت تعدادی از نانوایی های رباط کریم مطلوب نیست.

وی افزود: ادارات اماکن، شبکه بهداشت، صنعت معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی باید به طور دقیق و منظم بازدیدهای میدانی در سراسر شهرستان رباط کریم انجام دهند و فرصت تخلف را از متخلفان بگیرند.

معاون اداری و مالی فرماندار رباط کریم ادامه داد: این وظیفه به خصوص برای شبکه بهداشت رباط کریم بسیار ضروری است، چرا که بهداشت یکی از اساسی ترین نیازهای مردم است، باید بررسی شود که تمام کارکنان نانوایی ها کارت بهداشت داشته باشند و این کمترین لازمه فردی است که در نانوایی کار می کند.

ارجستانی رصد دقیق نحوه تامین آرد توسط واحدهای نانوایی غیر مجاز را مورد تاکید قرار داد و گفت: هرکس اقدام به تامین آرد واحدهای غیر مجاز کند نیز متخلف محسوب شده و باید با وی برخورد قانونی و جدی صورت پذیرد.

رئیس کارگروه آرد و نان شهرستان رباط کریم پیگیری مصوبات جلسات شورای آرد و نان را منظم دانست و گفت: از این پس این مصوبات به طور جدی بررسی خواهد شد و هیچگونه تعلل در اجرای مصوبات پذیرفتنی نیست.
منبع: مهر
برچسب ها: رباط کریم ، نانوایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار