معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: امسال باید سند امنیت غذایی استان تهیه و تدوین شود و با توجه به اهمیت امنیت غذا، این موضوع در دستور جلسه بعد شورای امنیت غذایی برای طرح با اعضا قرار خواهد داشت.
کد خبر: ۴۰۹۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱ 17 April 2017
به گزارش تابناک : فتح الله حقیقی روز دوشنبه در جلسه شورای امنیت غذایی استان البرز با اشاره به تاکید وزیر بهداشت مبنی بر تهیه و تدوین سند امنیت غذایی، افزود: بهداشت از اهمیت بالایی برخوردار است که نباید مورد سهل انگاری قرار گیرد.
وی با بیان اینکه باید تمام آحاد مردم و مسئولان در راه حفظ و ترویج بهداشت تعامل داشته باشند، اضافه کرد: طبق سنوات قبل همزمان با آغاز فصول گرم سال تدابیر لازم برای پیشگیری از التور اندیشیده می شود بنابراین امسال نیز اقدامات لازم در دستور کار است.
حقیقی گفت: کمیته بهداشت باید توسط فرمانداران در شهرستان ها تشکیل شود و به طور مستمر جلسات خود را برگزار کرده و گزارشی از روند کار و اقدامات ارائه دهند.
وی با اشاره به اینکه در روستاهای طالقان، ساوجبلاغ و جاده چالوس مشکل عدم ساماندهی آب وجود دارد اضافه کرد: آب روستاها باید زیر نظر آبفای روستایی قرار گیرد که از این طریق روند بسیاری از امور با تسریع بیشتری طی می شود از این رو به جد پیگیر تحقق این امر در اسرع وقت هستیم.
حقیقی خاطرنشان کرد : ساماندهی تانکر های آب توسط آبفا باید طی نشستی تعیین تکلیف شود و بر اساس طرحی مدون اقدامات لازم صورت گیرد.
وی با اشاره به موضوع بهداشت در استان افزود: بازدیدهای سرزده در دستور کار است که از این طریق مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی مورد نظارت قرار می گیرد.
 وی با تاکید بر اینکه امسال باید سند امنیت غذایی استان تهیه و تدوین شود خاطرنشان کرد: این موضوع در دستور جلسه بعد قرار دارد که با اعضا مطرح خواهد شد.



منبع : ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار