رییس کارگروه آرد و نان شهرستان رباط کریم گفت: نانوایی های پلمب شده رباط کریم در صورت طی روند قانونی و بهداشتی فک پلمب خواهند شد.
کد خبر: ۴۱۱۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱ 21 April 2017
محمد ارجستانی، با بیان اینکه نانوایی ها یکی از واحدهای ضروری و مهم برای تامین نیازهای مردمی است، گفت: هیچ ممنوعیتی برای احداث نانوایی در شهرستان رباط کریم وجود ندارد اما طبیعی است که این واحدها برای فعالیت حتما باید شرایط احداث را بر اساس دستورالعمل های صنفی و بهداشتی داشته باشند و روند قانونی را طی کنند.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبات کارگروه آرد و نان شهرستان مقرر شد تمام نانوایی های غیر مجاز رباط کریم پلمب شوند و بنده روی اجرای قانون و پلمب واحدهای غیر مجاز تاکید دارم، چرا که بهداشت مردم موضوع قابل اغماضی نیست.

معاون برنامه ریزی و اداری، مالی فرمانداری رباط کریم گفت: در همین راستا چندین نانوایی غیر مجاز و فاقد جواز کسب در سطح شهرستان در روزهای پیش توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی رباط کریم و با همکاری اتحادیه نانوایان این شهرستان پلمب شد، این واحدها در صورت طی روند قانونی و بهداشتی فک پلمب خواهند شد.

ارجستانی افزود: البته این نانوایی های پلمب شده می توانند درخواست های خود مبنی بر احداث و راه اندازی نانوایی را به اتحادیه نانوایان ارائه کنند و پس از بررسی و بازدید از این واحدها و در صورت دارا بودن شرایط، موضوع درخواست در کارگروه آرد و نان شهرستان مطرح شده و با تایید مصوبات کارگروه آرد و نان توسط کمیسیون نظارت شهرستان مجوز صادر خواهد شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار