امام جمعه بادرود:
تابناک: امام جمعه بادرود گفت: پرداخت زکات مال یکی از مفاهیم اقتصاد مقاومتی محسوب شده که دو نتیجه خیر دارد، یکی اینکه از فقر و بیچارگی در جامعه جلوگیری می‌شود و نکته دیگر اینکه پرداخت زکات برکت مال را تضمین می‌کند.
کد خبر: ۴۱۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵ 31 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی صبح امروز در بازدید از مزارع کشاورزی هنگام برداشت محصول جهت تشویق کشاورزان در پرداخت زکات اظهار کرد: اعتقاد و فرهنگ دینی بالا سبب شده اکثر کشاورزان و باغ‌داران بادرودی خود را موظف به پرداخت زکات بدانند.

وی افزود: کمیته امداد شهرستان نطنز عملکرد خوبی در حوزه زکات داشته است و با تبلیغات مناسب و فرهنگ‌سازی توانسته در این عرصه موفق باشد.

امام جمعه بادرود تصریح کرد: پرداخت زکات مال یکی از مفاهیم اقتصاد مقاومتی محسوب شده که دو نتیجه خیر دارد، یکی اینکه از فقر و بیچارگی در جامعه جلوگیری می‌شود و نکته دیگر اینکه پرداخت زکات برکت مال را تضمین می‌کند.

وی به سخنان نوروزی رهبر معظم انقلاب اشاره و افزود: معظم‌له در این پیام به تشریح شاخص‌های مهم حکومت دینی پرداختند که یکی از این شاخصه‌ها پرداخت زکات است و ما در سالی که به نام همدلی و هم‌زبانی نامگذاری شده است باید به صورت جدی در جهت احیای آن تلاش کنیم.

قاسمی اضافه کرد: فصل برداشت جو و گندم در بین کشاورزان آغاز شده و ما هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم به کشاورزان سرکشی کرده و خسته نباشید بگوییم و هنگام برداشت محصول گندم و جو با بیان روایات و احادیث مربوط به پرداخت زکات، کشاورزان را به پرداخت زکات محصولاتشان تشویق کنیم و از سایر اعزه روحانی هم انتظار داریم در این فریضه الهی تبلیغات مناسب را انجام دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار