مدیرجهاد کشاورزی بیرجند از توزیع ۱۵۷ تن گوشت مرغ طرح تنظیم بازار در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ 30 April 2017
علی محمدی صبح شنبه در شورای اداری شهرستان بیرجند اظهار داشت:  در ایام پایان سال و تعطیلات سال نو با افزایش قیمت مرغ در استان مواجه بودیم که قیمت مرغ به هشت هزار تومان رسید.

وی به اقدامات انجام شده برای کنترل گوشت مرغ از سوی ستاد تنظیم بازار اشاره کرد و گفت: در این راستا میزان ۳۱۶ تن مرغ طرح تنظیم بازار در سراسر استان توزیع شد که از این میزان ۱۵۸ فقط در شهرستان بیرجند بود.

مدیرجهاد کشاورزی بیرجند ادامه داد: علاوه بر توزیع مرغ طرح تنظیم بازار جلسه ای با حضور کشتارگاه ها برگزار شد و مقرر شد در مراکز فروش کشتارگاه ها قیمت مرغ با قیمت ۷۰۰ تومان کمتر از بازار توزیع شود.

محمدی بیان داشت: مجموعه این اقدامات  به شکلی پیش رفت که قیمت مرغ تنظیم و در حال حاضر هر کیلو گوشت مرغ در بازار شهرستان به هفت هزار تومان رسیده است.

وی همچنین از توزیع ۱۰ تن گوشت قرمز منجمد وارداتی در سطح شهرستان خبر داد و افزود: علاوه بر این برای تامین گو. شت مورد نیاز مردم در چند مرحله بالغ بر ۱۹۰ نفر شتر وارد استان شد که از این میزان ۵۲ نفر ذبح و در سطح بازار توزیع شد.

مدیرجهاد کشاورزی بیرجند با اشاره به آغاز توزیع میوه شب عید در شهرستان از ۲۷ اسفند ماه، بیان کرد: در طول اجرای این طرح که تا پایان فرودین ماه نیز ادامه داشت بالغ بر ۱۳۶ تن سیب در سطح شهرستان توزیع شده است.

محمدی با بیان اینکه همچنین تاکنون ۱۷۲ تان پرتقال داخلی و ۲۸۳ تن پرتقال وارداتی در سطح شهرستان توزیع شده است، عنوان داشت:  در مجموع تاکنون بالغ بر ۴۵۰ تن میوه طرح تنظیم بازار در سطح شهرستان توزیع شده است.

وی با اشاره به توزیع ۴۰ تن شکر در سطح بازار شهرستان طی این مدت، افزود:علاوه بر این ها در راستای تامین نیاز مردم و تنظیم بازار تاکنون ۱۱۰ تن برنج در سطح بازار شهرستان توزیع شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار