آیت الله مجتهد شبستری در دیدار با جوانان نمونه استان:
جوانان نمونه استان به مناسبت فرارسیدن روز جوان امروز شنبه 15 اردیبهشت با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.
کد خبر: ۴۱۹۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵ 06 May 2017
به گزارش تابناک تبریز، آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به نام گذاری میلاد حضرت علی اکبر(ع) به عنوان روز جوان خاطر نشان کرد :جوانی دورانی مغتنم برای فعالیت در همه عرصه ها است و جوانی یک طرف و کل عمر یک طرف و قابل مقایسه با دوران دیگر عمر نیست.

وی با اشاره به اینکه دوران جوانی یک دوره طلایی است ،افزود ،دوران جوانی یک برهه مناسب برای فراگرفتن و تحصیل علم است ؛ آموزش و پروش نقش موثری در پروش جوانان و نوجوانان دارد.

نماینده ولی فقیه در استان ابراز داشت : به علت اینکه جو نامساعد بودن محیط هنوز براو تاثیر نگذاشته است.جوانان روح عدالت طلبی وحمایت از مظلومان را بیشتر از دیگران دارند و باید این روحیه را قدر بدانند.
 
وی حق پذیری را یکی دیگر از شاخص های رفتاری جوانان دانست و افزود ، این صفات در جوانان بیشتر متبلور است.

وی تصریح کرد : اثر تربیت آموزش و پرورش بیشتر از خانواده است و باید در موضوع پرورش نیز توجه بیشتر شود.

آیت الله شبستری اذعان داشت ، در صورتی که نقصی در آموزش و پروش در بخش پرورش وجود داشته باشد، سازمان ورزش و جوانان می تواند نقش مکمل و تقویت کننده را ایفا کند.

وی اضافه ، اوقات فراغت جوانان بسیار مهم است ،متاسفانه در سه ماه تعطیلات جوانان و نوجوانان دنبال کار مفیدی نیستند وباید برای اوقات فراغت جوانان فعالیت های زیادی انجام شود. امام جمعه تبریز تصریح کرد، اگر در دوران جوانی توجه به ورزش شود در دوران  بزرگسالی با مشکل روبرو نمیشود.

امام جمعه تبریز تاکید کرد ،تعداد ازدواج باید چند صد برابر طلاق باشد ولی متاسفانه با این مسیر فاصله داریم و علت آن عدم رعایت رفتارهای همسرداری است وباید با مشاوره های صحیح این مشکلات حل شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است ،افزود ، درانتخابات ریاست جمهوری باید رئیس جمهور اصلح انتخاب شود و در انتخاب شورای شهر باید افرادی انتخاب شود که متناسب باشورا باشد و در عمران و آبادی و فرهنگی بتوانند تاثیر گذار باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار