وضعیت‌آشفته تبلیغات محیطی درکرج چندین سال است به عنوان دغدغه مسئولان مطرح می‌شود ولی تاکنون برای رفعآن اتفاق خاصی نیفتاده است.
کد خبر: ۴۱۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶ 06 May 2017















 
 
 
 
 
 
 
 
 
به گزارش تابناک البرز؛ مهدی ابدالی اظهارکرد: بدون شک تبلیغات محیطی نقش به سزایی در حفظ زیبایی بصری شهر دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه وضعیت‌آشفته تبلیغات محیطی درکرج چندین سال است به عنوان دغدغه مسئولان مطرح می‌شود ولی تاکنون برای رفعآن اتفاق خاصی نیفتاده است.

وی افزود: بدون شک تا زمانی‌که عده‌ای از این آب‌گل آلود ماهی می‌گیرند، وضعیت نا به سامان تبلیغات محیطی‌ درکرج بهبود نمی‌یابد.

این مسئول گفت: در حال حاضر به هر میدان یا خیابانی از شهرکه برویم تعداد زیادی بیلبورد و بنر میبینیم که بدون نظم خاصی فضایی را اشغال‌کرده‌اند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج افزود: تعداد بیلبوردها، تلویزیون‌های شهری، بنرها و ... به قدری در شهر زیاد است‌که مخاطبان گیج می‌شوند و پیام هیچ یک را به درستی دریافت نمی‌کنند.

ابدالی ادامه داد: تهران چندین سال است که سروسامان جدی به تبلیغات محیطی خود داده و این امر در تمام خیابان‌های این شهر به وضوح مشهود است.

وی اظهارکرد: ساماندهی این وضعیت درکرج نیازمند عزم جدی مدیران شهری و سایر دستگاه‌های مرتبط با این بحث است.

وی اضافه‌کرد: علاوه براین به نظر می‌رسد اگر جلسات شورای فرهنگ عمومی استان مجددا برگزار شود و دستور ساماندهی این تبلیغات به صورت مصوبه به دستگاه‌ها ابلاغ شود، در تحقق هدف مذکور موفق تر عمل کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار