کد خبر: ۴۲۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶ 08 May 2017
به گزارش تابناک یزد،فرماندار اردکان گفت: در این شهرستان 3500 واحد صنفی وجود دارد که 3200 مورد آنها با پروانه کسب در قالب 28 اتحادیه فعال تحت نظارت اتاق اصناف و 300 مورد بدون پروانه کسب فعالیت می‌کنند.
 هادی مقیمی  در جمع اصناف و بازاریان با تبیین نقش مؤثر بازاریان در اقتصاد، افزود: آرامش نبض و امنیت اقتصادی جامعه در دستان بازاریان و تعامل دوسویه با دولت است.
وی به نقش مؤثر بازاریان در تسریع پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس پرداخت و تأکید کرد: تمام تلاش دولت تدبیر و امید حفظ و برقراری آرامش بازار است زیرا کسبه شایسته احترام و تکریم هستند.
فرماندار اردکان تصریح کرد: دولت توانست با تدبیر ضمن کاهش تورم، رشد اقتصاد منفی هفت را به مثبت هفت برساند و با گشایش‌های پس از برجام با بسیاری از بانک‌های دنیا تعامل برقرار کند.
مقیمی شناسایی و کارشناسی فروش کالا توسط دست‌فروش‌ها و فروش خانگی‌ها را حائز اهمیت دانست و افزود: فروش کالا توسط دست‌فروش‌ها و فروش خانگی‌ها از آسیب‌های بازار هستند و باید با راهکار اساسی و اصولی با آن‌ها برخورد شود.
فرماندار اردکان بر حضور بازاریان در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی تأکید و مطرح کرد: دولت به حضور بازاریان اعتقاد دارد و منتظر اعتماد کسبه برای تعامل دوسویه و تحقق اهداف طراحی‌شده برای صنوف مختلف است.
وی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را از مهم‌ترین انتخابات برشمرد و افزود: شوراهای اسلامی شهر و روستا مستقیم با زندگی مردم در ارتباط است و به همین سبب باید در انتخاب‌ها از محله‌گرایی و توجه به روابط فامیلی پرهیز شود.
فرماندار اردکان خاطرنشان کرد: مردم شریف اردکان تعیین‌کننده‌ صلاحیت همه تائید صلاحیت شدگان شورای اسلامی شهر اردکان هستند و با تأمل به نامزدهای دارای برنامه رأی خواهند داد.
وی با اشاره به اینکه در سال 92 با تدبیر مردم، امید جاری شد؛ گفت: کشور در مسیر توسعه قرارگرفته و توسعه با آرامش و برنامه‌ریزی رخ می‌دهد.
فرماندار اردکان در پایان صحبت‌های خود ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم در مشارکتی گسترده و انتخابی آگاهانه، خاطرنشان کرد: دولت امانتدار آرای مردم خواهد بود و به انتخاب همه ایرانیان احترام خواهد گذاشت.
اردکان با 98 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار