در مراسم گاز رسانی روستاهای شهرستان شیراز
یکی از دلایل عقب ماندگی ما این است که مشکلاتمان را به گوش مسئولان نمیرسانیم.ودر همین راستا سرپرست فرمانداری شیراز گفت:مردم شهرستان شیراز وظیفه دارند مشکلاتشان را اطلاع رسانی کنند تا بر اساس نیاز در امر محرومیت زدایی شهرستان گام برداریم.
کد خبر: ۴۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۲ 10 February 2015
سرپرست فرمانداری شیراز بعد از ظهر سه شنبه در مراسم گاز رسانی روستاهای شهرستان شیراز تاکید کرد: متاسفانه محرومیت در حاشیه روستاهای شهرستان در پشت نام کلانشهر شیراز پنهان مانده که نیاز است مسئولین با حمایت مردم مناطق در بخش محرومیت زدایی تلاش دو چندانی داشته باشند.

علیرضا بیات پور با اشاره به افتتاح شبکه گازرسانی بخشی از روستا های بخش داریون بیان کرد: اولویتهای ابلاغی باعث شده مسئولان استان بر اساس برنامه های راهبردی، فعالیت های خود را انجام بدهند.

وی افزود: مردم شهرستان شیراز وظیفه دارند از مسئولان مطابله گری کنند و مشکلاتشان را اطلاع رسانی کنند تا بر اساس نیاز در امر محرومیت زدایی شهرستان گام برداریم.

سرپرست فرمانداری شیراز با اشاره به عدم توزیع صحیح جمعیتی در استان فارس بیان کرد: استان فارس با دارا بودن 104 شهرستان تراکم جمعیتی تنها در 9 شهر خلاصه شده که این امر سبب گردید 66 درصد جمعیت استان تنها در این 9 شهر سکنی داشته باشند ومشکلاتی از قبیل محرومت شهری وحاشیه نشینی به همراه داشته باشد.

بیات پور در جمع مردم روستای دودج و ایزدخواست نیز به تشکیل تیم ویژه بازرسی و برای بررسی مشکلات شهرستان شیراز اشاره داشت و افزود: تلاش داریم با سفر به روستا و بخش های شهرستان شیراز و با حمایت مسئولین مشکلات آنان را مرتفع سازیم و برای اطمینان بیشتر به مردم مناطق قول مساعدت بدهیم نه اینکه تنها با ارائه وعده های توخالی سفر خود را با به پایان برسانیم.

وی مردم ایران را آگاه و اندیشمند توصیف کرد و یادآور شد: در هر زمانی که نیاز به حمایت بیشتر مردم داشته ایم به دشمنان نظام ثابت کرده اند به نظام دلبسته هستند و اجازه نخواهند داد تا دیگران برای آنان تصمیم گیری کنند.

در ادامه این مراسم امام جمعه شهرستان داریون نیز گفت: امروزه مسئولین وظیفه دارند موضوع اصلاح الگوی کشت را جدی بگیرند تا بتوانیم مشکلات ایجاد شده در روستاها را کاهش بدهیم.

حجت الاسلام عزیزی بیان کرد: منطقه ای از بخش های داریون امروزه با مشکلات متعددی دست پنجه نرم می کنند که این موضوع باعث شده نسبت به برخی از مسئولین گلایه مند بشوند.

وی اضافه کرد: مردم منطقه ازمحرومیت و تبعیض گلایه مند هستند و این درحالی است که امروزه مردم بخش داریون از کمترین نیاز ها نگران هستند.

حجت الاسلام عزیزی متصل شدن این بخش به شبکه گاز شهری استان اقدامی مبارک اعلام کرد و افزود: گاز رسانی نعمتی است که امروزه مردم روستا های دودج و ایزدخواست از این نعمت الهی برخوردار هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار