فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از پلمب ۶۸ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 13 May 2017
سرهنگ برزو همتی، در تشریح این خبر گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی در اماکن عمومی، جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم صنفی، پاکسازی اماکن آلوده، طرح های تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی و اماکن عمومی در شهرستان ملارد با جدیت در سال جاری توسط پلیس اجرا شد.  

وی افزود: در همین راستا مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی ملارد در یک ماه گذشته از ۵۰۳ واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر بازدید و به تعداد ۱۸۰ واحد صنفی فاقد استاندارهای لازم تذکر و تعداد ۷۸ مورد اخطاریه پلمب صادر کردند.  

وی اضافه کرد: در اجرای این طرح ها ۶۸  واحد صنفی به علت نداشتن پروانه کسب، عدم رعایت قوانین و مقررات و ضوابط اماکن عمومی و صنفی با دستور مقام قضائی پلمب شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با بیان این مطلب که، اجرای طرح های امنیت اجتماعی در صنوف به منظور ایجاد فضایی امن برای شهروندان و برخورد با صنوف متخلف صورت می گیرد، گفت: شهروندان در این راستا به پلیس کمک کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی ، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا پلیس بتواند با سرعت بیشتری با متخلفین برخورد داشته باشد.
منبع: مهر
برچسب ها: ملارد ، پلمپ ، تخلف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار