سید فرزدا افضلی در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره کل شیلات استان کرمانشاه، با اشاره به اینکه در شهرستان های غربی استان ( قصرشیرین، گیلانغرب، سرپل ذهاب و دالاهو ) نیازبه کارشناس شیلات داریم، گفت: در نامه ای به رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، خواستار حضور کارشناس شیلات در این شهرستان ها شدم.
کد خبر: ۴۲۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ 13 May 2017
سید فرزاد افضلی امروز در گفتگو با خبرنگارتابناک از کرمانشاه اظهارداشت: از بین ۳۰۰ نفر ناظر مهندس کشاورزی که در طول سال های گذشته استخدام شده، چند نفر کارشناس شیلات نیز استخدام شده اند، که من درخواست انتقال آنان را به اداره شیلات داده ام.

 وی ادامه داد: در شهرستانهای غربی حضور کارشناس شیلات ضروری است و  خواهان به کارگیری کارشناسان شیلات در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشدو دکتری از بین این تعداد ناظر هستیم .

رئیس اداره کل شیلات استان کرمانشاه، افزود: دراین نامه من از رئیس سازمان جهاد کشاورزی  استان خواستم که نیاز این شهرستان ها با حضور  کارشناسان شیلات رفع شود ،همچنین حقوق آنان از سازمان جهادکشاورزی به اداره شیلات انتقال یابد که درحال رسیدگی به این نامه هستند.

افضلی در پایان گفت : سه سال از جدایی اداره شیلات از سازمان جهاد کشاورزی می گذرد و در برخی از شهرستان ها کارشناس شیلات نداریم، که باید در این زمینه کارشناسان شیلات دراداره های شیلات شهرستان ها به کار گرفته شوند.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار