رییس ستاد انتخابات استان تهران از ابطال رای نامزدهای متخلف انتخابات شوراها در استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۴۲۹۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 24 May 2017
سید شهاب الدین چاووشی، در خصوص برخی اعتراضات نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تهران اظهار داشت: ستاد انتخابات استان تهران در جریان اعتراضات برخی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان های استان تهران است.

وی افزود: برای پیگیری این اعتراضات با هیات نظارت بر انتخابات شوراها در استان تهران هماهنگی های لازم را به عمل آوردیم و به تمام اعتراضات به دقت رسیدگی خواهیم کرد.

رییس ستاد انتخابات استان تهران ضمن رد ابطال انتخابات در یک شهرستان، در صورت احراز تخلفات انتخابی، اظهار داشت: اگر وجود تخلف انتخاباتی در یک حوزه انتخابیه محرز هم شود تمام انتخابات شوراها در آن حوزه را ابطال نمی کنیم.

وی گفت: در صورت احراز تخلف، تنها آراء شخص متخلف را باطل خواهیم کرد و نامزد انتخاباتی که آراء وی بعد از فرد متخلف قرار دارد را به جای او قرار می دهیم.

رییس ستاد انتخابات استان تهران خطاب به نامزدهای معترض انتخابات، گفت: ستاد انتخابات استان تهران و نیز هیات نظارت بر انتخابات این استان اجازه تضییع حق کسی را نمی دهند و به دقت به تمام اعتراضات رسیدگی خواهند کرد.

پنجمین انتخابات دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت سراسر کشور برگزار شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار