فرماندهی انتظامی استان زنجان هشدار داد
فیلمی از یک حادثه رانندگی در شبکه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران که با هدف تخریب چهره پلیس منتشر شده است
کد خبر: ۴۳۲۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹ 29 May 2017
روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی استان زنجان در پی انتشار فیلمی از یک حادثه رانندگی در شبکه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران که با هدف تخریب چهره پلیس منتشر و در این فیلم چنین القا ء می شود که پلیس راه عامل تصادف موتور سیکلت سوار بوده و این موتور سیکلت با گشت پلیس راه برخورد کرده است پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان توضیحاتی به شرح ذیل ارائه کرده است.

پلیس راه در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی و ترافیکی فعالیت‌ها و اقدامات گسترده‌ای در جاده‌های برون شهری انجام می‌دهد از جمله برخورد قانونی با خودروها و موتور سیکلت‌های متخلف می‌باشد.

  از آنجا که بیشتر جرائم از جمله ( راه زنی، سرقت، سرقت به عنف، توزیع مواد مخدر و ... ) توسط راکبان موتور سیکلت‌های فاقد پلاک انتظامی صورت می‌گیرد، گشت پلیس راه زنجان برابر قانون به راکب یک دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک انتظامی دستور ایست صادر و راکب و ترک نشین این موتور سیکلت با مشاهده گشت پلیس راه تغییر مسیر  داده و در لاین مخالف و برخلاف حرکت خودروها با سرعت متواری می‌شود که در حین فرا ر با یک دستگاه موتور سیکلت دیگر که در مسیر خود در حال حرکت بود برخورد و منجر به برهم خوردن تعادل راکب آن و برخورد با گارد ریل کنار جاده می‌شود.

متاسفانه در این حادثه راکب موتور سیکلت مجروح و متخلفان از صحنه متواری می‌شوند و بلافاصله گشت پلیس راه برای اقدامات امدادی در محل حضور می‌یابد.

شبکه‌های معاند از این حادثه سوء استفاده کرده و قصد دارند چنین القاء کنند که علت این حادثه گشت پلیس راه بوده است .
تمام دغدغه پلیس حفظ جان و امنیت مردم و برخورد قانونی با متخلفانی است که قانون شکنی کرده و جان مردم را به خطر می‌اندازند.

در پایان فرماندهی انتظامی استان زنجان ضمن هشدار برای انتشار دهندگان این گونه تصاویر که منجر به سوء استفاده سایت‌های معاند از این حادثه شده است، از شهروندان خواست بدون بررسی جوانب و به منظور پیشگیری و سوء استفاده افراد معاند و سایت‌های بیگانه از انتشار چنین تصاویری خودداری کنند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار