تابناک / بزودی اولین گام شورای پنجم برای تحقق وعده ها محقق خواهد شد و باید دید شهردار بومی که منتخبان شورای پنجم وعده داده بودند کیست و چه کسی شهردار فومن می شود.
کد خبر: ۴۳۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۴ 30 May 2017
چه کسی شهردار فومن می شود؟!
 
تابناک / بزودی اولین گام شورای پنجم برای تحقق وعده ها محقق خواهد شد و باید دید شهردار بومی که منتخبان شورای پنجم وعده داده بودند کیست و چه کسی شهردار فومن می شود.

کمتر از دو هفته از انتخابات شورای اسلامی شهر فومن و انتخاب اعضای منتخب شورای دوره پنجم می گذرد و در محافل خبری و سیاسی شهر چند روزی است که موضوع انتخاب شهردار کارآمد بومی در صدر  مباحث مطرح شده می باشد. در این انتخابات شهروندان فومنی با نظر خود اعضای شورای دوره چهارم را تغییر دادند و افرادی به عضویت در شورای شهر درآمدند که وعده های بی شماری برای توسعه شهری فومن در زمینه های مختلف سر دادند که از اولین وعده ها می توان به انتخاب شهردار کارآمد بومی توسط اعضای جدید شورا در دوران تبیلغات انتخاباتی اشاره کرد که با وفاق و همدلی که اخیرا با حضور اعضای منتخب در جامعه مشاهده می گردد به نظر می رسد در این زمینه بزودی شاهد انتخاب یک شهردار فومنی خواهیم بود.

اما اسامی مختلفی این روز ها در محافل خبری شنیده می شوند که برخی از تجارب مدیریتی بسیار ارزنده و برخی از انرژی جوانی و تخصص علمی که باید دید بالاخره چه کسی موفق به نشستن بر کرسی شهرداری فومن می گردد و به جاست تا مختصری با سوابق افراد فوق الذکر آشنا شویم؛

۱-حاج سید نورالدین نعمتی:
وی جانباز و آزاده دوران دفاع مقدس می باشد دانش آموخته کارشناسی حقوق و کارشناسی ارشد مدیریت بوده و فرماندهی چند ناحیه مقاومت بسیج در استان را در کارنامه خود دارد. وی از محبوبیت کم نظیری در شهر فومن برخوردار است و در انتخابات این دوره بدون برگزاری حتی یک میتینگ سخنرانی و بدون تبلبغات خاصی موفق به ورود مجدد به عرصه شورای شهر شد. به گواه بسیاری از همراهنش از مدیریتی جهادی برای رفع مسائل و عضلات شهری برخوردار است.

۲-مهندس شاهین علیزاده:
از جوانان مستعد فومنی سابقه مدیریت در مرکز آموزش فنی و حرفه ای فومن را بر عهده دارد دانش آموخته مهندسی کامپیوتر بوده و از محبوبیت خوبی بین جوانان فومنی برخوردار است وی نفر اول انتحابات دوره چهارم شورای شهر فومن بوده است اما در انتخابات دوره پنجم نتوانست به عضویت شورای پنجم درآید.

۳-مهندس امیر خوشکار سرابستانی:
وی دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران و سازه بوده و از جوانان مستعد شهر فومن به شمار می رود که در انتخابات دوره قبل مجلس شورای اسلامی موفق به اخذ تائید صلاحیت از شورای محترم نگهبان گردید در صورتی که خیلی از نام آوران نتوانستند از این مرحله عبور کنند. وی از اساتید دانشگاه در رشته عمران می باشد و مدیریت و نظارت پروژه های مختلف عمرانی را در کارنامه دارد. وی همچنین از حمایت جمع کثیری از فعالان فرهنگی و اجتماعی در فومن بهره مند می باشد که به نظر می رسد در صورت انتخاب همراهانی از نخبگان دانشگاهی و فعالان فرهنگی در مدیریت شهری او را همراهی می کنند.

۴- مهندس رضا محمدی:
معاون فعلی شهردار فومن و جوان تحصیل کرده فومنی که این روزها نام او هم در محافل سیاسی شهر برای انتخاب شهردار بومی با توجه به تجربه چند سال گذشته در معاونت شهرداری فومن شنیده می شود و به نظر می رسد از آمادگی خوبی برای تصدی این منصب مهم برخودار است.

۵-مهندس یوسف نیرویی:
جوان تحصیلکرده و مستعدی که دانش آموخته رشته مهندسی عمران بوده و در انتخابات دوره پنجم شورای شهر فومن برای اولین بار توانست آرای قابل توجه ای را کسب نماید و سابقه کار نظارت و اجرا در پروژهای مختلف عمرانی را در کارنامه دارد.

۶-مهندس احمد رمضانی:
شهردار اسبق و محبوب فومنی ها که بسیاری در فومن او را موفق ترین شهردار بعد از انقلاب در فومن می دانند. روحیه تلاش و خستگی ناپذیری و کمک به همکاران شهرداری از صفات خاص شهردار اسبق فومن می باشد.

۷-اسماعیل قربانزاده:
فرماندار اسبق فومن در دوران حاج ناصر عاشوری که در دوران فرمانداری توانست روابط بسیار خوبی را با گروه های مردمی ایجاد نماید.

۸-مهندس احمدقدیمی:
شهردار اسبق فومن که از فرهنگیان آموزش و پرورش بوده است. وی دانشجوی رشته برنامه ریزی شهری در مقطع دکتری می باشد و در حال حاضر در سمت بخشدار مرکزی شهر فومن در حال خدمت است.

۹- مهندس مهدی عفتی:
وی دانش آموخته رشته مهندسی عمران بوده و به عنوان مدرس در دانشگاه های استان در رشته عمران مشغول تدریس می باشد و سابقه نظارت و مدیریت پروژه های عمرانی را در کارنامه خود دارد.

۱۰-دکتر فرانک پیشگر:
وی دانش آموخته رشته مهندسی عمران بوده و در مقطع دکترا در رشته مهندسی محیط زیست فارغ التحصیل شد. وی عضو فومنی شورای دوره چهار شهر رشت بود و در دوره پنجم نتوانست به عضویت شورا در بیاید. ریاست کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی کلانشهر رشت، مدرس و عضو هیأت علمی گروه عمران دانشگاه آزاد فومن و شفت از سال ۱۳۸۷ تا کنون،  دارای گواهی پایه یک در زمینه طرح، نظارت و اجرا از نظام مهندسی ساختمان، عضو انجمن متخصصین محیط زیست ایران، مدیرعامل شرکت توسعه و تدبیر شمال نوین از جمله رزومه کاری ایشان به شمار می رود.

۱۱-سامره عاشوری چیرانی:
وی دارای مدرک کارشناسی مدیریت بیمه و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی-مدیریت بیمه  بوده و جوانترین و کاندیدای انتخابات دوره قبل مجلس شورای اسلامی در شهرستان فومن می باشد. وی مدت ده سال درشرکت مخابرات مشغول به کار و ازسال ۹۲ به بعدبه عنوان مشاور شرکتهای بیمه مشغول فعالیت بوده است./بهجت نیوز

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار