بسته آخر هفته
تابناک: تعطیلات آخر هفته ممکن است برای بسیاری از ما تنها یکی دو روز دلگیر و خسته‌کننده به نظر برسند. اغلب ما، کل هفته مشغول انجام کارها یا فعالیت‌های روزمره‌مان هستیم و آخر هفته در واقع باید زمانی برای بازیابی قوا و شروع پرانرژی کار در روزهای پیش رو باشد.از این هفته در نظر داریم بسته ای را تحت عنوان "آخر هفته" ارائه کنیم و در ان به بررسی اتفاقات تفریحی آخر هفته بپردازیم.
کد خبر: ۴۳۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸ 04 June 2015
به گزارش تابناک اصفهان، تعطیلات آخر هفته ممکن است برای بسیاری از ما تنها یکی دو روز دلگیر و خسته‌کننده به نظر برسند. اغلب ما، کل هفته مشغول انجام کارها یا فعالیت‌های روزمره‌مان هستیم و آخر هفته در واقع باید زمانی برای بازیابی قوا و شروع پرانرژی کار در روزهای پیش رو باشد.از این هفته در نظر داریم بسته ای را تحت عنوان "آخر هفته" ارائه کنیم و در ان به بررسی اتفاقات تفریحی آخر هفته بپردازیم.

--------------------

**سمینار "شیوه‌های علاقمند کردن کودکان به مطالعه"**

--------------------

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ایمنا، سمینار "شیوه‌های علاقمند کردن کودکان به مطالعه" از سوی موسسه مطالعاتی رویش دیگر برگزار می‌شود.

مدیر این موسسه ضمن اعلام این خبر گفت: هر مرحله از رشد کودکان دوران حساس و مهمی در زندگی بشمار می آید. اگر انتظار داریم کودکان امروز ما در جوانی و بزرگسالی افرادی مطلع و هوشیار باشند باید آنها را در گذر از هر مرحله به بهترین شیوه ممکن یاری نماییم.

محمدرضا واعظ افزود: به خاطر داشته باشیم که تنها از راه مدرسه و کتابهای درسی نمی توان کودکان و نوجوانان را برای موفقیت در حل مشکلات گوناگون زندگی آماده ساخت.بلکه از طریق کتابهای غیردرسی مناسب می توانیم،درست اندیشی را به کودکان آموزش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در موسسه مطالعاتی رویش دیگر قصد داریم تا شیوه‌های علاقمند کردن کودکان به مطالعه را آموزش دهیم تا شاید بتوانیم نسلی آگاه را پرورش دهیم.

وی از برگزاری این سمینار در روز ۱۷ خرداد ماه خبر داد و افزود: این نشست با حضور و سخنرانی زهره فتوحی، کارشناس ارشد روانشناسی در یک جلسه دو ساعتی برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در این نشست، به موسسه رویش دیگر، واقع در خیابان بزرگمهر، روبروی بیمارستان شهید صدوقی، ساختمان جام جم، طبقه اول مراجعه نمایند.

--------------------

**نمایشگاه کتاب در نگارستان امام خمینی(ره)**

--------------------

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ایمنا، نمایشگاهی از آثارو تالیفات امام خمینی (ره) در نگارستان امام برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) ضمن اعلام این خبر گفت: امام خمینی(ره) به عنوان یک رهبر سیاسی، و همچنین به عنوان یک مرجع عالیقدر آثار و تالیفات متعددی در زمینه‌های مختلفی همچون مذهبی، عرفانی، فلسفی و ادبیات از خود به یادگار گذاشته‌اند.

بیات افزود: کتابهای معروف ایشان عبارتند از شرح دعاى سحر، شرح حديث رأس الجالوت، حاشيه بر شرح حديث رأس الجالوت، شرح حديث جنود عقل و جهل، تعليقات علي شرح فصوص الحكم و مصباح الانس، شرح چهل حديث (اربعين حديث )، سر الصلوه، كشف الاسرار و چندین و چند کتاب دیگر که هریک از ارزش بسیاری در میان اهل علم برخوردار است.

وی ادامه داد: این آثار و دیگر آثار برجای مانده از ایشان در نمایشگاهی کتابی که از سوی موسسه تنظیم و نشر آثار امام به مناسبت بیست و ششمین سالگرد ارتحال ایشان برگزار شده در معرض بازدید و خریداری علاقمندان قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بخشی از جدیدترین آثار و تالیفات موسسه تنظیم و نشر آثار امام نیز در این نمایشگاه موجود است.

وی عنوان نمود: این نمایشگاه تا ۱۷ خرداد ماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر در نگارستان امام خمینی(ره) واقع در میدان فیض، مقابل پل خواجو در حال برگزاری است.

--------------------

**نمایشگاه عکس و اسناد از تصاویر امام خمینی (ره)**

--------------------

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ایمنا، نمایشگاهی از عکس و اسناد از تصاویر امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) ضمن اعلام این خبر گفت: عکس و اسناد از جمله مهمترین منابع مستند برای کسب اخبار مربوط به گذشته است که می‌تواند اطلاعات دقیق و مفیدی را در اختیار علاقمندان به این حوزه و همچنین محققین تاریخی قرار دهد.

بیات افزود: همچنین نسل جوان به دلیل عدم حضور در دوران حیات امام خمینی(ره) قادر هستند تا با مشاهده این آثار، درباره شخصیت امام و نوع فعالیتهای ایشان در عرصه مبارزات سیاسی و همچنین عرصه‌های اجتماعی، هنری و مذهبی اطلاعاتی را کسب نمایند.

وی ادامه داد: به همین منظور نمایشگاهی از مجموعه عکسها و اسنادی که مربوط به امام خمینی(ره) است همزمان با بیست و ششمین سالگرد ارتحال ایشان از سوی موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه از ۷ تا ۱۷ خردادماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر در نگارستان امام خمینی(ره) واقع در میدان فیض، مقابل پل خواجو پذیرای عموم علاقمندان خواهد بود.


منبع: تابناک
برچسب ها: بسته آخر هفته
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار