تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار کوهرنگ گفت: همزمان با سالروز رحلت امام خمینی (ره) بیش از 20 عنوان برنامه در سطح این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۳۴۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ 01 June 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- مرتضی زمانپور در نشست هماهنگی مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) در فرمانداری کوهرنگ اظهار کرد: جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر ویژه برنامه‌های مراسم بزرگداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) در این شهرستان 21 کمیته تشکیل شده است که بیش از 20 عنوان برنامه ویژه این روز توسط کمیته‌های فعال شده برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه در عصر روز 14 خردادماه امسال خاطرنشان کرد: این ویژه برنامه با حضور بیش از 700 نفر در محل حسینه رسول الله شهر چلگرد برگزار خواهد شد و همانند این برنامه در دو بخش دوآب صمصامی و بازفت نیز برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان کوهرنگ با بیان اینکه احیای ارزش‌های اسلام ناب محمدی و ترویج اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) از مهم‌ترین اهداف اجرای برنامه‌های بزرگداشت 14 خردادماه، سالروز رحلت امام خمینی (ره) است، تصریح کرد: برگزاری مسابقه‌های متعدد با محوریت اندیشه‌های امام خمینی (ره) و ویژه برنامه‌های مختلف در سطح شهرها و روستاهای شهرستان کوهرنگ از دیگر برنامه‌های اجرایی مهم در این روز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار