کد خبر: ۴۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲ 05 June 2015
به گزارش ایرنا سید حسین نقوی حسینی در همایش گرامیداشت قیام خونین 15 خرداد مردم ورامین و پیشوا که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) برگزار شد، افزود: مردم این دیار ولایت مداری خود را همواره ثابت کرده اند و هم اکنون نیز کفن هایی که از پدرانشان به ارث برده اند درصندوق ها نگهداری کرده اند تا در هنگام ضرورت از آن برای دفاع از حریم ولایت استفاده کنند.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک درمجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مردم این دیار که در زمان گمنامی اسلام و امام، در برابر دژخیمان آمریکایی شاه سینه سپر کرده و از مرجعیت و رهبری خود دفاع کردند، ازمقابله با آمریکا، کشورهای 1+5، رژیم صهیونیستی و آل سعود ابایی ندارند.

وی افزود: من به نمایندگی از طرف مردم دیار 15 خرداد اعلام می کنم که در جریان مذاکرات هسته ای هیچ کس حق ندارد از خطوط قرمز نظام و رهبری کوتاه بیاید.

نقوی حسینی تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری نیز همواره اظهار داشته اند افراد نباید به آمریکا خوشبین باشند، آمریکا همواره دشمن ملت ایران بوده و این دشمنی ادامه داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از مشکلات منطقه ورامین، قرچک و پیشوا گفت: در دولت گذشته، هیأت وزیران تصویب کرد که اجرای پروژه متروی تهران، قرچک، ورامین به پیشوا توسط شرکت متروی تهران صورت گیرد و برای رسیدن مترو به بیش از یک میلیون نفر جمعیت دیار15خرداد، بیش از 3000 میلیارد ریال نیز هزینه کرد.

وی یادآور شد: این پول برای مردم بوده و بیت المال است ولی در سال های اخیر شاهدیم که دولت می گوید این پروژه باید از مترو به راه آهن تغییر پیدا کند، درصورتی که دستگاه اجرایی را مجلس باید تعیین کند و برای این امر مجلس در بودجه 94 دستگاه اجرایی را شرکت مترو تعیین کرده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی افزود: هم اکنون اجرای این طرح یک سال و نیم است که روی زمین مانده و هیچ اقدامی در این خصوص انجام نمی شود و این در حالی است که مردم و مسوولین این شهرستان ها کمال همکاری را انجام داده اند، تصادفات آن را به جان خریده اند و خاک و آلودگی و ترافیک را تحمل کرده اند تا بتوانند از نعمت مترو برخوردار شوند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار