مدیرکل بهزیستی استان سمنان:
مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: خدمات بهتر و مطلوب‌تری به جامعه هدف بهزیستی در این استان ارائه خواهد شد.
کد خبر: ۴۳۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶ 05 June 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان سمنان، علیرضا ایزدپور در جلسه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی سمنان در سالن کنفرانس غدیر استانداری سمنان، ضمن خیرمقدم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان به اعضای حاضر در جلسه و تبریک پیروزی ملت بزرگ ایران در انتخابات اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم خدمات بهتر و مطلوب‌تری نسبت به چهار سال گذشته به جامعه هدف داشته باشیم.

وی گفت: اداره کل بهزیستی سمنان دبیری سه شورای مشارکت‌ها، سالمندی و مناسب‌سازی را بر عهده داشته و از حضور فعال خیران استان در بعد مادی، معنوی و در جذب مشارکت‌های مردمی تقدیر ومی‌کند.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان سمنان به ارائه عملکرد بهزیستی در سال 95 و برنامه‌های سال 1396 در حوزه جذب و تخصیص مشارکت‌های مردم استان پرداخت.

محمدرضا خباز، استاندار سمنان نیز با تبریک حلول ماه رمضان، تقارن ماه خیر و برکت و ماه دستگیری پروردگار از بندگان را با جلسه مشارکت‌های مردمی به فال نیک گرفت و حضور پرشعور و شعف مردم در انتخابات را نشان از توجه دولت به عزت و کرامت انسانی دانست.

وی ضمن تقدیر از زحمات مدیرکل بهزیستی استان سمنان در برگزاری جلسه مشارکت‌های مردمی، بر استفاده از تجربیات و موفقیت‌های دیگر استان‌ها و همچنین در جذب کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی، به شیوه نوین و استفاده از افکار و ایده‌های جدید سرمایه‌های انسانی دانشجویان و جوانان در فراخوان‌ها تأکید کرد.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه ساماندهی مشارکت‌های مردمی در جهت قانونی و هدفمند و اعلام صحیح و دقیق هزینه‌کرد این مشارکت‌ها باعث رونق و گسترش حضور مردم در این عرصه خواهد شد، خواستار پیگیری برگزاری جلسات مشارکت‌ها به‌صورت فصلی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار