مسؤول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت شاهرود خبر داد
مسؤول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از برپایی بیش از 50 پایگاه جوانه‌های صالحین در این شهرستان خبر داد و گفت: امسال باید مربیان بسیج دانش‌آموزی تلاش کنند تا اتصال دانش‌آموزان به مساجد بیشتر شود.
کد خبر: ۴۳۶۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴ 06 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام سیدرضا مرتضوی عصر امروز در گردهمایی مربیان صالحین بسیج دانش‌آموزی شاهرود که با حضور مسؤول صالحین سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان در مسجد رسول اکرم (ص) فرهنگیان شاهرود برگزار شد، با اشاره به اجرای طرح‌های تابستانه برای دانش‌آموزان و غنی‌سازی اوقات فراغت آن‌ها اظهار کرد: از فرصت تابستان باید برای تعمیق بیشتر فرهنگ در دانش‌آموزان و حضور در حلقه‌های صالحین استفاده کرد.

وی تصریح کرد: باید با توجه به مسجدمحوری در برنامه‌های بسیج، دانش‌آموزان را با مسجد آشنا و وارد این محیط معنوی و عبادی کرد.

مسؤول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود افزود: در نظام صالحین، برنامه جوانه‌های صالحین چند سالی است که در پایگاه‌های بسیج مساجد اجرا می‌شود و استقبال از این طرح از سوی دانش‌آموزان با توجه به تنوع برنامه‌ها و کلاس‌ها خوب بوده است.

مرتضوی از برپایی بیش از 50 پایگاه جوانه‌های صالحین در شهرستان شاهرود خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال باید مربیان بسیج دانش‌آموزی تلاش کنند تا اتصال دانش‌آموزان به مساجد را از طریق طرح جوانه‌های صالحین دنبال و سرگروه‌ها را در این مسیر توجیه کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات حلقه سرگروه‌ها و مربیان بسیار اهمیت دارد، افزود: باید در تابستان نیز اتصال جلسات حلقه سرگروه‌ها و مربیان برقرار باشد و تلاش شود تا دانش‌آموزان در ایام تابستان نیز با حلقه‌ها در قالب مسجد تماس داشته باشند و برنامه‌هایی نیز اجرا شود.

مسؤول صالحین بسیج دانش‌آموزی استان سمنان نیز در این جلسه با تأکید بر لزوم برگزاری حلقه‌های مسجدمحور در ایام تابستان و ایجاد ارتباط بین نوجوانان با مسجد گفت: باید تلاش کنیم تا بتوانیم ارتباط مسجد و نوجوانان را در ایام تابستان با برگزاری برنامه‌های متنوع با همکاری پایگاه‌های بسیج ایجاد و قوی سازیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار