به گزارش تابناک تبریز، دقایقی پیش نیروهای امنیتی موفق شدند ۴ فرد مهاجم مسلح را به هلاکت برسانند.
کد خبر: ۴۳۷۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ 07 June 2017
به گزارش تابناک تبریز،  یک مقام آگاه از پایان عملیات تروریستی در مجلس خبر داد.  این منبع آگاه گفت: دقایقی پیش نیروهای امنیتی موفق شدند ۴ فرد مهاجم مسلح را به هلاکت برسانند. به گفته وی، در حال حاضر نیروهای امنیتی مجلس در حال پاکسازی و چک و خنثی  ساختمان پارلمان هستند. مهاجمان مسلح صبح امروز اقدام به تیراندازی در مجلس کردند که این تیراندازی تا دقایق پیش نیز همچنان ادامه داشت.

دستگیری یکی از اعضای گروه تروریستی در مجلس
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از دستگیری یکی از اعضای گروه تروریستی در مجلس خبر داد.

سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اعضای گروه تروریستی که امروز صبح در مجلس اقدام به تیراندازی کردند توسط مأموران امنیتی دستگیر شد.

وی افزود: سایر اعضای این گروه تروریستی نیز در محاصره کامل نیروهای انتظامی و امنیتی هستند و امکان هیچ‌گونه اقدامی را ندارند.
http://static3.ilna.ir/thumbnail/EOgXngFE77PF/zD2ly951Lbe1X4vBXmeYxnwvBKd2o-upCBoRpuXWWQ3xVYIwBtE8SJc5CgG8w1SR4cKP5Cq52oPhkVKa0qj4uIo-AlNfhaIlEZRddGds8L8t5FQTCQViUJ7JCQ8gMtX1B4Qlw51bgzhAbj1ABrco4aCn_ZbywWxjV_NxZq7b-DH_6XgBQyvSjB1Er4K60IQjvKufNPHJGfApwEvbv0i1Nzm7zec3a1cMrlVzvQmVFo8ieRvBE00Fho2NHgHaiQB_mbIYihGJHPYRYhV7TGdY_g,,/36.jpg
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: کمیسیون امنیت مجلس این اقدام تروریستی را به شدت محکوم می‌کند و به دنیا اعلام می‌کند که ایران قربانی تروریسم است و آنهایی که ادعای دروغین مبارزه با تروریسم را دارند، ببینند که جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مبارزه با تروریسم و هم موردهدف گروه‌های تروریستی قرار دارد.

مردم به شایعات توجه نکنند
روابط عمومی وزارت اطلاعات خبر منتشر شده مبنی بر عدم استفاده از وسایل نقلیه عمومی و مترو به نقل از این وزارتخانه را نادرست خواند و تاکید کرد: تمام اطلاعیه ها از سایت رسمی واجا منتشر خواهد شد. در برخی رسانه ها و شبکه های مجازی به نقل از وزارت اطلاعات و با منبع ایرنا آمده است که شهروندان از وسایل نقلیه عمومی و مترو استفاده نکنند

تاکنون چنین اطلاعیه ای از سوی این وزارتخانه صادر نشده است و مردم به شایعات توجه نکنند.

یک تروریست در مجلس خود را منفجر کرد
مدیر کل ضد تروریستی وزارت اطلاعات اعلام کرد صبح امروز ۱۷/۳/۹۶ چند تیم تروریستی در شهر تهران اقدام به حملات تروریستی کردند که عوامل یکی از آنها قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند.

وی ادامه داد: دو تیم دیگر یکی حرم امام(ره) و دیگری  ساختمان مجلس شورای اسلامی را مورد حمله قرار دادند که با هوشیاری ماموران حرم امام(ره) ، یک فرد انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر خود را منفجر کرد.
http://static3.ilna.ir/thumbnail/LOCVT8JBaUTF/zD2ly951Lbe1X4vBXmeYxnwvBKd2o-upCBoRpuXWWQ3xVYIwBtE8SJc5CgG8w1SR4cKP5Cq52oPhkVKa0qj4uIo-AlNfhaIlEZRddGds8L8t5FQTCQViUJ7JCQ8gMtX1B4Qlw51bgzhAbj1ABrco4aCn_ZbywWxjV_NxZq7b-DH_6XgBQyvSjB1Er4K60IQjvKufNPHJGfApwEvbv0i1Nzm7zec3a1cMrlVzvQmVFo8ieRvBE00Fho2NHgHaiQB_mbIYihGJHPYRYhV7TGdY_g,,/34.jpg
مدیر کل ضد تروریستی وزارت اطلاعات همچنین خاطر نشان کرد: تیم دیگر در میدان بهارستان اقدام به تیراندازی به مراجعین به یکی از ساختمان های اداری مجلس را  کرده است که تیم مورد نظر تحت محاصره قرار دارد.


از تروریستی که در داخل ساختمان مجلس به هلاکت رسید

 مدیر کل ضد تروریستی وزارت اطلاعات  اعلم کرد: دقایقی قبل در پی تنگ کردن حلقه محاصره نیروهای حفاظتی و امنیتی در ساختمان اداری مجلس یکی از عوامل این حادثه تروریستی خود را منفجر کرد.

اوضاع در حرم امام(ره) کاملا به حالت عادی بازگشته است
براساس گفته شاهدان عینی سه فرد مسلح به سلاح گرم ساعت 10 و 40 دقیقه قصد ورود به داخل حرم را داشتند اما موفق به ورود به داخل حرم نشده اند و در نهایت اقدام به تیراندازی به طرف مردم کردند؛ این افراد از درب پارکینگ شمالی حرم وارد محوطه شدند و شروع به تیراندازی کردند. براساس همین گزارش ، نیروهای امنیتی و انتظامی بلافاصله وارد عمل شدند و یک نفر از تروریست ها را به هلاکت رساندند. 

گفته می شود تروریست دوم با خوردن سیانور خودکشی و نفر سوم هم خود را در بیرون حرم منفجر کرده است. نیروها برای کنترل بهتر اوضاع برای ساعاتی متروی حرم مطهر را مسدود کردند . هم اکنون، اوضاع در حرم حضرت امام به حالت عادی بازگشته است به طوریکه نماز جماعت ظهر و عصر در حرم مطهر برگزار شد .
http://static2.ilna.ir/thumbnail/PC0rwihQzs8f/zD2ly951Lbe1X4vBXmeYxnwvBKd2o-upCBoRpuXWWQ3xVYIwBtE8SJc5CgG8w1SR4cKP5Cq52oPhkVKa0qj4uIo-AlNfhaIlEZRddGds8L8t5FQTCQViUJ7JCQ8gMtX1B4Qlw51bgzhAbj1ABrco4aCn_ZbywWxjV_NxZq7b-DH_6XgBQyvSjB1Er4K60IQjvKufNPHJGfApwEvbv0i1Nzm7zec3a1cMrlVzvQmVFo8ieRvBE00Fho2NHgHaiQB_mbIYihGJHPYRYhV7TGdY_g,,/26.jpg
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار