رئیس ستاد محیط زیست شهر تهران گفت: براساس پایش انجام شده حدود ۴۰ درصد بیمارستان‌های شهر تهران حداقل در یک آیتم استاندارد نیستند.
کد خبر: ۴۳۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸ 06 June 2015
به گزارش فارس، علی‌محمد شاعری از برگزاری 22 طرح پاکسازی در 22 منطقه تهران خبر داد و گفت: اجرای 400 کارگاه آموزشی با هدف آموزش شهروندان در دستور کار قرار دارد.

رئیس ستاد محیط زیست شهر تهران ادامه داد: افتتاح 5 پروژه زیست محیطی در زمینه انرژی نو از جمله برنامه‌های این ستاد است.

وی با اشاره به اینکه امسال توسعه انرژی‌های نو عملیاتی می‌شود، گفت: نباید از این انرژی‌ها غفلت کرد.

شاعری همچنین از افتتاح دو پارک انرژی در منطقه 3 و 22 خبر داد.

وی همچنین در خصوص حوزه آلودگی آب و خاک گفت: مهمترین برنامه این است که با وزارت نیرو توافقاتی کرده‌ایم تا با بازچرخانی و استفاده از فاضلاب، آب خام شهرداری تهران را تأمین کنیم.

وی ادامه داد: اگر آب خام را تضمین کنند و با استاندارد در اختیار شهرداری قرار دهند، به تدریج بهره‌برداری از آب‌های زیرزمینی کاهش می‌یابد.

شاعری همچنین به بحث تفکیک زباله از مبدأ اشاره کرد و گفت: سیاست‌های جدی در این زمینه درنظر گرفته‌ایم.

رئیس ستاد محیط زیست شهر تهران از طرح جامع ساماندهی مراکز تخلیه نخاله خبر داد.

وی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به اینکه براساس پایش انجام شده حدود 40 درصد بیمارستان‌های شهر تهران حداقل در یک آیتم استاندارد نیستند، گفت: آمارهای لازم را تهیه و به تفکیک به وزارت بهداشت اعلام کرده‌ایم.

شاعری در خصوص حجم آب پشت سدهای تهران گفت: طالقان 144 میلیون مترمکعب، کرج 175 میلیون مترمکعب، لار 130 میلیون مترمکعب، لتیان 66 میلیون مترمکعب، ماملو 163 میلیون مترمکعب حجم آب جمع شده در پشت سدها هستند.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی در خصوص آلودگی برخی سبزیجات گفت: در بخش جنوب تهران بخشی از اراضی سبزی‌هایشان آلوده است و احتمال آلودگی سبزیجات وجود دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار