فرماندار دماوند از اختصاص ۱۵هکتار زمین برای اجرای سامانه های انرژی خورشیدی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۸۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 10 June 2017
ناصر محمودی فرد، در جلسه پدافند غیر عامل شهرستان دماوند با تاکید بر جدی بودن شهرداری ها در موضوع بلند مرتبه سازی در دماوند، گفت: باید از ساخت، ساختمان های بلند مرتبه، با توجه به به امکانات محدود ایمنی و امداد رسانی جلوگیری شود، شهرداری ها در این زمینه باید قانون را رعایت کرده و با توجه به محدودیت امکانات، اجازه ساخت، ساختمان های بلند مرتبه را ندهند.

وی به اختصاص ۱۵ هکتار زمین به منظور اجرای سیستم های انرژی خورسیدی در دماوند خبر داد و بیان داشت: این اتفاق مهم و خوب در شهرستان با جذب سرمایه گذار در منطقه سربندان در حال اجرا است و طی ماه های آینده بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار دماوند تصریح کرد: دراجرای این طرح بخشایی برای توسعه نیز پیش بینی شده و می توان با استفاده از انرژی خورشیدی اولا کمبود برق را جبران کرد و همچنین این موضوع  می تواند جایگزین خوبی برای جبران برق در مواقع بحران باشد.

محمودی فرد به شهرداری های شهرستان دستور داد تا ساختمان های اصلی و اداری خود را به ژنراتورهای دیزلی تجهیز نمایند تا در صورت بروز بحران و قطع برق هم خود شهرداری ها و هم مردم بتوانند از این راه جایگزین بهره مند شوند.

وی اظهار داشت: هلال احمر شهرستان سوله های خوبی را در مجموعه خود دارد که باید به سرعت مشکلات این سوله ها از جمله گاز رسانی و آب با همکاری دیگر دستگا ها مرتفع شود تا بتوان در مواقع بحران از این سوله ها در جهت اسکان اضطراری بهره برد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار