دبیر کمیته فرهنگ روابط اجتماعی و خانواده سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان از برگزاری جشنواره تفریحی آموزشی «به اتفاق خانواده» در مناطق حاشیه‌ای شهر اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۴۴۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ 13 June 2017
به گزارش تابناک : به اتفاق خانواده عنوان یک جشنواره تفریحی آموزشی بود که به همت کمیته فرهنگ روابط اجتماعی و خانواده سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 14 اصفهان است که در دهه اول ماه مبارک رمضان به مدت یک هفته در حاشیه شهر اصفهان برگزار شد.

به گفته مدیرکمیته فرهنگ روابط اجتماعی و خانواده سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، این سازمان به دنبال گسترش جشنواره به جای جای شهر اصفهان است.

نمایش نیازهای خانواده‌ها با طنز

سیدمحمد سجادزاده دبیر کمیته فرهنگ روابط اجتماعی و خانواده سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در مورد این جشنواره گفت: "به اتفاق خانواده"، مجموعه‌ای از آیتم‌های شاد، آموزشی و مفرح است که در قالب نمایش‌های صحنه‌ای ارائه شد.

وی ادامه داد: در این برنامه سعی شد تا آموزش‌های مورد نیاز خانواده‌ها به‌صورت طنز و در مجموعه شاد برای خانواده‌ها برنامه‌ریزی شود که با استقبال فوق‌العاده شهروندان مواجه شد.

ضرورت برپایی جشنواره‌ها در مناطق محروم شهر

دبیر کمیته فرهنگ روابط اجتماعی و خانواده به‌ ضرورت برگزاری این برنامه در مناطق حاشیه‌ای شهر اشاره و اظهار کرد: این برنامه در منطقه 14 انجام شد و منطقه 14 از جمله مناطقی است که کمتر به آن توجه شده و بخش‌هایی از آن جز مناطق محروم شهر حساب می‌شود، ضرورت کار در این منطقه ایجاب می‌کند تا چنین برنامه‌هایی‌ در این مناطق برپا شود.

سجادزاده با بیان اینکه برپایی نشست‌های به اتفاق خانواده در کمربند محرومیت شهر ادامه پیدا می‌کند، تصریح کرد: بعد از منطقه 14 که سر حلقه شروع برنامه‌های به اتفاق خانواده بود، در بقیه مناطق حاشیه حضور پیدا می‌کنیم. متأسفانه تمرکز اجرای برنامه آموزشی و جشن‌های خانواده در مرکز شهر بوده اما از این به بعد به حاشیه شهر نیز خواهیم رفت.

وی دلیل انتخاب عنوان «به اتفاق خانواده» برای این مجموعه نشست‌های آموزشی تفریحی را تأکید بر اهمیت نظام خانواده خواند و گفت: جمع‌گرایی و خانواده‌گرایی هدف کمیته فرهنگ اجتماعی و خانواده سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان است.

شروعی مناسب برای سلسله نشست‌های به اتفاق خانواده

وی به حضور بیش از 2 هزار نفر در شب‌های اجرای برنامه به اتفاق خانواده اشاره کرد و گفت: ماه رمضان، ماه شادی حقیقی است و فرصتی در این ماه فراهم می‌آید تا شادی حلال تجربه شود. ماه رمضان زمان خوبی برای شروع سلسله نشست‌های به اتفاق خانواده بود.

وی افزود: در این ماه با توجه به کم شدن تعداد برنامه‌های اجرایی و آمادگی مخاطب برای حضور به همراه خانواده در بعد از افطار برگزاری نشست‌های خانواده با استقبال روبرو شد. نشست‌های به اتفاق خانواده بعد از ماه مبارک رمضان ادامه پیدا می‌کند.

دبیر کمیته فرهنگ روابط اجتماعی و خانواده سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان تصریح کرد: یکی از اهداف برگزاری سلسله نشست‌ها این است که یاد بگیریم برای زندگی کردن وقت بگذاریم و آموزش ببینیم.




منبع : ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار