در ایام نوروز؛
تابناک: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: ورود گردشگر خارجی به این استان در دولت تدبیر و امید سه برابر شده است.
کد خبر: ۴۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸ 12 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، 'فریدون الهیاری' اظهار داشت: براساس آخرین آمار اقامتگاه های استان اصفهان تعداد گردشگران خارجی در سالجاری 168 هزار نفر، سال 92 حدود 110 هزار و در سال 91 این رقم 67 هزار نفر بوده است.

وی با بیان اینکه برای افزایش ورود گردشگر خارجی همکاری دستگاه های دیگر ضروری است، افزود: امیدوارم در سال آینده با تبیین سیاستگذاری های مناسب شرایط آسان تر و بیشتر گردشگران خارجی در کشور فراهم شود.

وی با اشاره به سیزدهمین سفر استانی دکتر روحانی به اصفهان تصریح کرد: یکی از مهمترین مصوبات این سفر اختصاص 400 میلیارد ریال برای بهسازی و مرمت آثار تاریخی این استان بود که این تخصیص رقم توجه دولت را به آثار تاریخی بویژه استان اصفهان را می رساند.

الهیاری اظهار داشت: با توجه به اینکه کاشان از نظر تعداد آثار تاریخی در استان اصفهان رتبه دوم را دارد بخش قابل توجهی از این بودجه به این شهرستان اختصاص خواهد یافت.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان از الکترونیکی شدن فروش بلیط در هشت بنای تاریخ استان اصفهان در ایام نوروز خبر داد و گفت: از این تعداد سه بنای 'باغ فین'، خانه 'بروجردیها' و تپه های باستانی 'سیلک' در کاشان قرار دارد.

الهیاری خاطرنشان کرد: با الکترونیکی کردن فروش بلیط، گردشگران خارجی و داخلی می توانند از هر مکانی و بدون هیچ مشکلی نسبت به خرید بلیط اقدام کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار