شهر میبد- استان یزد؛
رئیس شورای اسلامی‌شهر میبد از تصویب خرید و نصب 8 نماد شهری در نقاط مختلف این شهر خبر داد.
کد خبر: ۴۴۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵ 07 June 2015
 به گزارش تابناک یزد، «سیدحسین آتشی» افزود: اعضای شورای اسلامی ‌شهر میبد در سال جاری با درخواست شهرداری برای خرید و نصب نمادهای شهری برای زیباسازی شهر و ارتقای مبلمان شهری موافقت کردند. وی افزود: آنها مقرر کردند که این نمادها از صنایع بتنی خریداری و در نقاط مناسب شهر بر اساس مکانیابی شهرداری نصب شود. آتشی همچنین از تصویب اجرای سنگ فرش پیاده‌رو‌های بلوار شهید اشتری، خیابان 22 بهمن و 17 شهریور با اعتبار یک میلیارد و 860 میلیون ریال در شورای شهر خبرداد.
رئیس شورای اسلامی ‌شهر میبد همچنین از نامگذاری برخی از معابر این شهر به درخواست اهالی و درپی مراجعات آنها به شهرداری و شورای شهر در سال جدید خبر داد.

ساماندهی اتباع ساکن بافت تاریخی با بهره‌برداری از مهمانشهر محمودی
مدیرکل اتباع و مهاجران خارجی استان با اشاره به سکونت 14 درصد از اتباع استان در 3 مهمان شهر در شهرهای اردکان، بافق و تفت گفت: مسئولان استان در تلاش برای راه اندازی مهمانشهر محمودی با وسعت 100 هکتار در شهر یزد هستند.
به گزارش همشهری، «رضا زارع‌زاده» افزود: 9 درصد از جمعیت استان را اتباع بیگانه مجاز و غیرمجاز تشکبل می‎‎دهند که برخی از آنها در بافت قدیم شهر یزد ساکن هستند.
وی بهره‌برداری از مهمانشهر محمودی را برای ساماندهی سکونت اتباع در شهر و به ویژه بافت تاریخی یزد موثر دانست و افزود: ساماندهی سکونت اتباع در بافت تاریخی تنها با مشارکت ساکنان بافت میسر است.
این مسئول گفت: شهرستان‎‎های خاتم، بافق و بهاباد، شهرستان‎‎های ممنوعه  برای افراد تبعه دارای کارت پناهندگی هستند و تردد اتباع مجاز در سایر شهرستان‌های استان مجازاست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار