کد خبر: ۴۴۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹ 07 June 2015
 مدیر منطقه 12 شهرداری کرج از آغاز عملیات خاکریزی کانال سیاه جوب واقع در شهرک تاکسیرانی این منطقه خبر داد.
مجید کمالی نژاد، با اعلام این خبر گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان مجتمع تاکسیرانی، ساماندهی کانال سیاه جوب که با توجه به جاری شدن پساب و فاضلاب ندامتگاه قزلحصار در این کانال از مشکلات زیست محیطی به شمار می‌رود، اجرایی شد.
وی افزود: طی بازدیدهای صورت گرفته از این کانال و با هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمانها و دستگاه‌های مرتبط مقرر شد بخشی از کانال سیاه جوب که باعث مشکلات زیست محیطی برای شهروندان شده بود با  عملیات خاکریزی پوشش داده شود.
 کمالی نژاد خاطرنشان کرد: عملیات پوشش این کانال با استفاده از اجرای لوله بتنی دو هزار تنی از سمت بلوار امام خمینی (ره) و از روبروی یگان هوایی به سمت مجتمع تاکسیرانی آغاز شده است که بزودی در راستای مرتفع شدن مشکلات شهروندان در این زمینه به اتمام خواهد رسید.
 این مسئول گفت: با تاکید شهردار کرج، اجرای شبکه و انشعابات فاضلاب در سطح شهر مانند اجرای پروژه‌های بزرگ ترافیکی و ساخت تقاطع‌های غیرهمسطح مورد توجه و در دستور کار قرار گرفته است که این موضوع با جدیت از سوی مجموعه مدیریت شهری کرج به منظور رفع کامل آن پیگیری می‌شود.
 وی در پایان با تاکید بر اینکه توسعه شبکه جمع‌آوري فاضلاب شهري عاملی مؤثر در حفظ سطح بهداشت عمومي مردم است، گفت: با اجرایی شدن عملیات خاکریزی کانال سیاه جوب شهرک تاکسیرانی منطقه 12 شهرداری، بخش عمده‌ای از مشکلات زیست محیطی و بهداشتی شهروندان این منطقه مرتفع می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار