جرمي کوربين، رهبر حزب کارگر انگليس با توجه به اينکه نظرسنجي‌ها براي نخستين بار از جلو افتادن او از رقيبش ترزا مي خبر داده‌اند، اعلام کرد که به دنبال اعمال فشار جهت برگزاري يک انتخابات سراسري زودهنگام ديگر است و تاکيد کرد که صحبت از باقي ماندن ترزا مي در قدرت "مضحک" است.
کد خبر: ۴۴۷۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ 24 June 2017
به گزارش تابناک : رهبر حزب کارگر انگليس اين صحبت‌ها را در جريان سخنراني در کنفرانس سالانه يونيسون در برايتون مطرح کرد و در عين حال نسبت به افزايش محبوبيت حزبش در نظرسنجي‌هاي جديد اظهار رضايت کرد.

اين در حالي است که ميزان محبوبيت جرمي کوربين از زمان برگزاري انتخابات سراسري چند روز پيش رو به افزايش بوده و به دنبال افزايش فشار بر ترزا مي، نخست وزير انگليس است.

کوربين به نشريه ديلي ميرور گفت: ترزا مي تقاضاي انتخابات را کرد تا يک ائتلاف آشوب زده نداشته باشد اما اين دقيقا همان چيزي است که ما به دست آورده‌ايم. به نظر نمي‌رسد که آنها با گذشت دو هفته بعد از انتخابات هنوز توانسته باشند با حزب اتحادگراي دموکراتيک ايرلند شمالي به توافق دست يابند.

او گفت: ما اين دولت را در هر قدمي به چالش خواهيم کشيد و براي برگزاري يک انتخابات سراسري زودهنگام تلاش خواهيم کرد.

اين اظهارات رهبر حزب کارگر در حالي مطرح شده که بر طبق يک نظرسنجي يوگاو وي براي نخستين بار آراي بيشتري از سوي پاسخ گويان درخصوص اينکه چه کسي نخست وزير بهتري براي انگليس خواهد بود، به دست آورده است.

همچنين ۳۵ درصد هم معتقد بودند که جرمي کوربين بهترين نخست وزير خواهد بود که يک درصد بيشتر از آراي ترزا مي بود.





منبع : ایندیپندنت 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار