رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، از تصویب افزایش ۱۰ تا ۱۲ درصدی بهای استفاده از مراکز ورزشی شهرداری در کمیته ورزش و کمیته اجتماعی و فرهنگی شورا خبر داد.
کد خبر: ۴۴۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸ 28 June 2017
عبدالمقیم ناصحی، رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران  در رابطه با افزایش بهای استفاده از مراکز ورزشی شهرداری، گفت: موضوع افزایش ۱۲ تا ۱۵ درصدی بهای مراکز ورزشی شهرداری تهران در کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر تهران تصویب شد و در حال حاضر در کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مطرح شده است.  

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه میزان پیشنهادی ۱۲ تا ۱۵ درصد بود، با آن مخالفت کرده و با افزایش بهای ۱۰ درصدی موافقت کردیم.  

به گفته رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، میزان افزایش بهای مراکز ورزشی شهرداری در سطح شهر، مختلف خواهد بود و ممکن است در جنوب شهر ۶ درصد و در شمال شهر تا ۱۱ درصد نیز افزایش قیمت داشته باشد.  

ناصحی با بیان اینکه این موضوع فعلا در کمیسیون ورزشی، اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران به تصویب رسیده است، اذعان کرد: افزایش بهای مراکز ورزشی شهرداری تهران به هیات رئیسه شورا ارجاع داده می‌شود و بعد از رای گیری نتیجه به صورت صد درصد اعلام خواهد شد.
منبع: مهر
برچسب ها: شهرداری ، تهران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار